Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013

Για να είναι η ζωή σου όπως την επιθυμείς... Ξύπνα - Wake up! Video




 Γιατί από αυτό είναι φτιαγμένη η ζωή. 

Από στιγμές. 



Τι θα έκανες αν ξυπνούσες ένα πρωί και ήσουν 30 χρόνια νεότερος; 

Ρωτά ένας κύριος, τον άλλο, στο παρακάτω βίντεο.

Η απάντηση θα μπορούσε να ήταν το κείμενο του Λεό Μπουσκάλια: 


"Αν μπορούσα να ξαναζήσω τη ζωή μου από την αρχή, θα έκανα πολύ περισσότερα λάθη αυτή τη φορά. 

Δε θα προσπαθούσα να είμαι τόσο τέλειος. 

Θα αφηνόμουν περισσότερο. 

Θα χαλάρωνα. 


Θα έκανα πιο πολλές ανοησίες απ' ό,τι σ' αυτή τη διαδρομή. 

Για να πω την αλήθεια, ελάχιστα θα ήταν τα πράγματα που θα έπαιρνα τόσο στα σοβαρά. 


Θα ήμουν λιγότερο συγκρατημένος. 

Θα διακινδύνευα περισσότερο. 

Θα έκανα περισσότερα ταξίδια. 

Θα ανέβαινα σε περισσότερες κορφές, θα κολυμπούσα σε περισσότερα ποτάμια, θα κοίταζα περισσότερα ηλιοβασιλέματα.

Βλέπετε, ήμουν ένας από αυτούς τους ανθρώπους που έζησαν συνετά και λογικά και προσγειωμένα κάθε ώρα και κάθε μέρα της ζωής τους. 

Αν γινόταν να ξανάρχιζαν όλα, θα φρόντιζα να λοιπόν έχω περισσότερες τέτοιες όμορφες στιγμές. 

Στην πραγματικότητα θα προσπαθούσα να ζήσω μόνο όμορφες στιγμές-στιγμή τη στιγμή. 

Σε περίπτωση που δεν το ξέρετε, απ' αυτό είναι φτιαγμένη η ζωή. 





Από στιγμές. 

Μη χάνετε το τώρα.."

Σε ευχαριστώ Γιώργο!


Wake Up 

Written and Directed by Kostas Karydas, Produced by Dimitris Floros Vicky Kioutsouki, Music composed by Kostas Karydas
A short film, made originally for Pepsifilms Mofilm.
(Re-edited version).
Won 2nd prize in Pepsifilms Mofilm competition.




 http://youtu.be/WpyNPaHXin8
 Από το αγαπημένο μου φίλο στο Facebook Georgios Vasil  με τα υπέροχα μηνύματα του!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου