Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

Ο Κατάλογος των Νοητικών Προτύπων (Α Μέρος) που προκαλούν ασθένειες και τα Πρότυπα Νέων Σκέψεων Louise Hay



Μεταμορφώστε τη ζωή σας Louise Hay

‘’Δέχομαι με αγάπη τα μηνύματα του σώματός μου’’



Εμείς δημιουργούμε αυτό που λέμε συχνά ‘’αρρώστιες’’ του σώματός μας. 



Το σώμα μας όπως και κάθε άλλο στη ζωή είναι ο καθρέφτης των σκέψεων και των πεποιθήσεων μας.

 Κάθε κύτταρο που υπάρχει μέσα στο σώμα μας ανταποκρίνεται σε κάθε σκέψη που κάνουμε και σε κάθε λέξη που προφέρουμε. 

Οι τρόποι με τους οποίους εκφράζουμε τις σκέψεις μας και οι λέξεις που προφέρουμε προκαλούν στο σώμα συμπεριφορές και στάσεις που άλλοτε το ησυχάζουν και άλλοτε του προκαλούν ανησυχίες.

  Στον παρακάτω κατάλογο περιγράφονται αναλυτικά τα πιθανά Νοητικά Πρότυπα που προκαλούν ασθένειες καθώς και Πρότυπα Νέων Σκέψεων ή Δηλώσεων που χρειάζεται να κάνουμε για να έχουμε καλή υγεία. 

Είναι μια καλή αρχή για τον εντοπισμό των αιτιών που προκαλούν τις ασθένειες.

O παρακάτω κατάλογος με τις νοητικές αιτίες των ασθενειών είναι  από το σπουδαίο παγκόσμιο μπεστ σέλερ της Λουίζ Χέι, "Μεταμορφώστε την Ζωή σας" Εκδόσεις Δυναμική της Επιτυχίας.

 Στο πρώτο είναι οι πιθανές αιτίες των αρνητικών σκέψεων που δημιουργούν την ασθένεια.
και στο δεύτερο με τα πλάγια γράμματα είναι το νέο πρότυπο σκέψης για την θεραπεία και την υγεία.

 Α

 Αγκώνας

  •   Αντιπροσωπεύει την αλλαγή κατευθύνσεων και την αποδοχή νέων εμπειριών.

  • Δέχομαι με ευκολία τις νέες εμπειρίες κι ακολουθώ νέες κατευθύνσεις και αλλαγές.
Άγχος

  •   Καμιά εμπιστοσύνη για τη ροή και την εξέλιξη της ζωής.

  • Αγαπώ και αποδέχομαι τον εαυτό μου και εμπιστεύομαι την εξέλιξη της ζωής. Είμαι ασφαλής.
Αδένες

  •  Προσδιορίζουν ενδιάμεσους σταθμούς. Αρχίζω τη διαδικασία για να είμαι ο εαυτός μου.
  •  Είμαι η δημιουργική δύναμη του κόσμου μου.


Αδενικά Προβλήματα.
  •  Κακή διανομή ιδεών που πρέπει να αποβάλω.
  •  Έχω όλες τις Θεϊκές ιδέες και την δραστηριότητα που χρειάζομαι. Βαδίζω μπροστά αυτή τη στιγμή.

Αδενοειδίτις (Κρεατάκια)

  •  Παιδί που νιώθει ανεπιθύμητο εμπόδιο από οικογενειακές προστριβές και διαμάχες.
  • Αυτό το παιδί είναι επιθυμητό, ευπρόσδεκτο και το αγαπάμε βαθιά.

Αέρια που προκαλούν πόνους.
  • Συγκρατούμαι. Φοβάμαι. Ιδέες που δεν μπορώ να τις αφομοιώσω.
  •      Χαλαρώνω και αφήνω τη ζωή να με παρασύρει με χαρά.
Αιδοίο

  • Αντιπροσωπεύει την ευαισθησία, το ευπρόσβλητο.
  • Νιώθω ασφάλεια στις ευαισθησίες μου.
AIDS

  • Αρνούμαι τον εαυτό μου. Νιώθω σεξουαλικές ενοχές. Έχω την πεποίθηση ότι «Δεν είμαι αρκετά καλός».
  • Είμαι μια Θεία , υπέροχη έκφραση της ζωής. Μπορώ να την εκφράζω και να την αποδέχομαι..
Αίμα
  • Αντιπροσωπεύει τη χαρά μέσα στο σώμα μου όταν ρέει ελεύθερα.
  • Είμαι η χαρά της ζωής. Μπορώ να την εκφράζω και να την αποδέχομαι.
Αίμα ( προβλήματα ).

  • Δε νιώθω χαρά Δεν αφήνω τις ιδέες να αναπτυχθούν και να εκφραστούν μέσα μου.
  • Νέες χαρούμενες ιδέες κυκλοφορούν ελεύθερα μέσα μου.


Αιμορραγία


  •   Η χαρά χάνεται. Θυμός. Αλλά πού;
  • Είμαι η χαρά της ζωής. Εκφράζομαι και αποδέχομαι μέσα από ένα τέλειο ρυθμό.

Αιμορροίδες
  • Φόβος απέναντι στις προθεσμίες. Θυμός από το παρελθόν. Φοβάμαι να απελευθερώσω. Αισθάνομαι φορτωμένος.
  • Αποβάλλω ότι δεν είναι αγάπη. Υπάρχει χρόνος και χώρος για ότι επιθυμώ να κάνω.
Ακμή
  • Δεν αποδέχομαι τον εαυτό μου. Δε μου αρέσει ο εαυτός μου.
  •   Είμαι μια Θεία έκφραση της ζωής. Αγαπώ και αποδέχομαι τον εαυτό μου όπως είναι αυτή τη στιγμή.
Ακράτεια

  •   Αισθάνομαι μια αποδέσμευση και έχω την αίσθηση πως έχασα κάθε έλεγχο των συναισθημάτων μου. Μου λείπει η φροντίδα για τον εαυτό μου
  • Καθώς φροντίζω τον εαυτό μου νιώθω πως όλοι γύρω μου νιώθουν την ίδια φροντίδα. Είμαι ευγενικός και περιποιητικός με τον εαυτό μου. Όλα είναι καλά.
Αλκοολισμός.
  • Τι νόημα έχει. Έχω συναισθήματα ματαιότητας, ενοχής ανεπάρκειας. Απορρίπτω τον εαυτό μου.
  •   Ζω το παρόν. Κάθε λεπτό είναι κάτι καινούργιο. Θέλω να αποδείξω την αξία μου. Αγαπώ και αποδέχομαι τον εαυτό μου.


Αλλεργίες


  • Ποιος μου προκαλεί αλλεργία. Δεν αναγνωρίζω την αξία μου.
  • Ο κόσμος είναι ασφαλής και φιλικός. Είμαι ασφαλής. Νιώθω ήρεμος στη ζωή.


Αλλεργική ρινίτιδα

  • Νιώθω συναισθηματική συμφόρηση. Φόβος για το

  • Είμαι ένα με τη ζωή και πάντα ασφαλής.

Αμνησία


  • Φοβάμαι. Αποφεύγω τη ζωή. Είμαι ανίκανος να υπερασπιστώ τον εαυτό μου.

  •  Κάθε στιγμή έχω νοημοσύνη, θάρρος και αυτοπεποίθηση. Νιώθω ασφαλής που είμαι ζωντανός.


Αμυγδαλίτιδα


  •   Φοβάμαι και έχω καταπιεσμένες συγκινήσεις, πνιγμένη δημιουργικότητα.
 
  •  Το καλό ρέει ελεύθερα τώρα για μένα. Θεϊκές ιδέες εκφράζονται μέσα από μένα. Είμαι γαληνεμένος.

Αναιμία
  • Ασταθής συμπεριφορά « Ναι μεν, αλλά...» Έλλειψη χαράς. Φόβος για τη ζωή. Νιώθω όχι αρκετά καλός.

  • Είμαι ασφαλής όταν απολαμβάνω τη χαρά σε όλους τους τομείς της ζωής μου. Αγαπώ τη ζωή.
Αναπνοή
  • Προσδιορίζει την ικανότητα αποδοχής της ζωής

  • Αγαπώ τη ζωή.




Αναπνοή (προβλήματα)
  • Δεν μπορώ να αποδεχτώ πλήρως τη ζωή. Δεν αισθάνομαι ότι έχω το δικαίωμα να εξουσιάζω το χώρο μου ή ακόμα και την ύπαρξη μου.

  • Από τότε που γεννήθηκα έχω το δικαίωμα να ζήσω τη ζωή μου ελεύθερα και ολοκληρωμένα. Αξίζω να αγαπηθώ. Θέλω τώρα να ζήσω ολοκληρωμένα τη ζωή μου.

 
Αναπνοή δυσάρεστη.

  • Θυμός και σκέψεις για εκδίκηση. Οι εμπειρίες μου τις ενισχύουν.
 
  •  Απελευθερώνω το παρελθόν με αγάπη. Θέλω να εκφράζω με τη φωνή μου μόνο την αγάπη.

 
Άνθρακας.
  • Νιώθω δηλητηριώδη θυμό για τις αδικίες που μου έκαναν.

  • Απελευθερώνω το παρελθόν και αφήνω το χρόνο να επουλώσει όλες τις πληγές της ζωής μου.

 
Ανίατη ασθένεια.

  • Σαν έφτασες σε αυτό το σημείο δεν μπορείς να θεραπευτείς με εξωτερικά μέσα. Πρέπει να ψάξεις βαθιά μέσα σου για να βρεις τη θεραπεία. Ήρθε από το πουθενά και εκεί θα επιστρέψει.

  • Θαύματα γίνονται καθημερινά. Ψάχνω μέσα μου για να απελευθερώσω το πρότυπο που τη δημιούργησε και τώρα αποδέχομαι την Θεία θεραπεία. Κι έτσι θα γίνει.

 
Ανικανότητα.

  • Νιώθω σεξουαλική πίεση, ένταση, ενοχή. Με δυναστεύουν κοινωνικά πιστεύω. Νιώθω φθόνο απέναντι σε προηγούμενο σύντροφο. Φοβάμαι τη μητέρα μου.

  • Επιτρέπω τώρα σε όλη τη δύναμη του σεξουαλικού στοιχείου μου να λειτουργήσει με ευκολία και χαρά.

 
Ανορεξία.
  • Άρνηση της προσωπικής ζωής. Υπερβολικός φόβος, απόρριψη και μίσος κατά του εαυτού μου.

  • Νιώθω ασφαλής με τον εαυτό μου. Είμαι υπέροχος έτσι όπως είμαι. Επιλέγω να ζω. Επιλέγω τη χαρά και την αποδοχή του εαυτού μου.

Αρθρίτιδα.
  • Νιώθω πως δε με αγαπούν. Ασκώ κριτική στον εαυτό μου και στους άλλους. Νιώθω βαθιά δυσαρέσκεια.
  • Είμαι η αγάπη. Θέλω τώρα να αγαπώ και να αποδέχομαι τον εαυτό μου. Βλέπω τους άλλους με αγάπη.

 
Αρθριτικά δάχτυλα.

  • Επιθυμώ να τιμωρήσω. Αποδοκιμάζω. Αισθάνομαι θύμα.

  • Βλέπω με αγάπη και κατανόηση. Όλες μου οι εμπειρίες είναι γεμάτες αγάπη.

 
Αρτηρίες.
  • Φέρνουν τη χαρά της ζωής.

  •  Είμαι γεμάτος χαρά. Η χαρά ρέει μέσα μου με κάθε χτύπο της καρδιάς μου.

 
Αρτηριοσκλήρωση.

  • Αντιστέκομαι και νιώθω ένταση. Είμαι αδιόρθωτος και στενόμυαλος. Αρνούμαι να δεχτώ το καλό.

  •  Είμαι εντελώς ανοικτός στη ζωή και στη χαρά. Θέλω να τα βλέπω όλα με αγάπη.

 
Απάθεια

  • Αντίσταση στο συναίσθημα. Νέκρωση του εαυτού μου. Φόβος.

  • Νιώθω ασφάλεια όταν αισθάνομαι. Είμαι ανοικτός στη ζωή. Επιθυμώ να ζήσω τις εμπειρίες της

Αποβολή

  • Φοβάμαι. Φοβάμαι για το μέλλον. Όχι τώρα, αργότερα. Ακατάλληλη χρονική στιγμή.
  • Η Θεία τάξη των πραγμάτων καθοδηγεί τη ζωή μου. Αγαπώ κι αποδέχομαι τον εαυτό μου. Όλα πηγαίνουν καλά.
 
Αποπληξία

  • Παραιτούμαι. Αντιστέκομαι. Καλύτερα να πεθάνω παρά να αλλάξω. Απόρριψη της ζωής.
  •  Η ζωή είναι αλλαγή και προσαρμόζομαι εύκολα στο καινούργιο. Αποδέχομαι τη ζωή (παρελθόν, παρόν και μέλλον).
 Απόστημα.
  • Νιώθω καταπιεστικές σκέψεις από ψυχικά τραύματα, προσβολές και εκδίκηση.

  • Επιτρέπω στις σκέψεις μου να ελευθερωθούν. Το παρελθόν έχει τελειώσει. Νιώθω τώρα γαλήνη.
 
Αρθρώσεις.

  • Αντιπροσωπεύουν τις αλλαγές κατεύθυνσης στη ζωή και την άνεση αυτών των κινήσεων.

  • Ακολουθώ με ευκολία την αλλαγή. Η ζωή μου καθοδηγείται Θεϊκά και βαδίζω πάντα προς τη σωστή κατεύθυνση.
 
Ασθένεια του ADDISON.

  • Έχω σοβαρό συναισθηματικό υποσιτισμό. Οργίζομαι εναντίον του εαυτού μου.
 
  • Φροντίζω στοργικά το σώμα, το πνεύμα και τα συναισθήματά μου.
Ασθένεια του ALZHEIMER


  • Επιθυμία να εγκαταλείψω τον πλανήτη. Αδυνατώ να αντιμετωπίσω τη ζωή όπως είναι.

  • Όλα συμβαίνουν με τη σωστή σειρά χρόνου και χώρου. Η εφαρμογή της Θείας δίκης γίνεται κάθε στιγμή.
 
Ασθένεια του BRIGHT.
 
  • Αισθάνομαι σαν παιδί που δεν μπορεί να κάνει τίποτε το σωστό, που δεν νιώθει ότι είναι αρκετά καλό. Είμαι ένας αποτυχημένος, ένας χαμένος.

  • Αγαπώ και αποδέχομαι τον εαυτό μου και νοιάζομαι γι αυτόν. Νιώθω πως είμαι επαρκής σε κάθε στιγμή.
 
Ασθένεια του CUSHING

  • Έχω μια νοητική ανισορροπία και πολλές αντιφατικές ιδέες. Αισθάνομαι καταδυνάστευση.

  •  Με στοργή εξισορροπώ το πνεύμα και το σώμα μου. Επιλέγω τώρα σκέψεις που με κάνουν να νιώθω καλά.
 
Ασθένεια του HODGKIN.
 
  • Μομφή και υπερβολικός φόβος μήπως δεν είμαι αρκετά καλός. Λυσσαλέος αγώνας για επιβεβαίωση, μέχρι που το αίμα δεν έχει δύναμη να επιβιώσει. Η χαρά της ζωής έχει χαθεί μέσα στον αγώνα για αποδοχή.

  • Είμαι απόλυτα ευτυχισμένος όπως είμαι. Επαρκώ σε ότι κάνω έτσι όπως είμαι. Αγαπώ και αποδέχομαι τον εαυτό μου. Εκφράζω και δέχομαι τη χαρά.
 
Ασθένεια του PARKINSON.

  • Φοβάμαι και έχω έντονη επιθυμία να ελέγχω τους πάντες και τα πάντα.

  • Χαλαρώνω γνωρίζοντας πως είμαι ασφαλής. Η ζωή μου ανήκει και εμπιστεύομαι την πορεία της.
Άσθμα

  • Πνικτική αγάπη. Ανικανότητα αναπνοής. Αίσθηση ασφυξίας. Καταπιεσμένο κλάμα.

  • Νιώθω τώρα ασφαλής επειδή μπορώ να φροντίσω μόνος μου για τη ζωή μου. Θέλω να είμαι ελεύθερος.
 
Ασφυξίας κρίσεις.
 
  • Καταπιεσμένο κλάμα. Κρίσεις ασφυξίας. Φοβάμαι.. Δεν έχω εμπιστοσύνη στη λειτουργία της ζωής. Μπλοκάρισμα στην παιδική ηλικία.
 
  • Νιώθω ασφαλής που μεγάλωσα. Ο κόσμος είναι ασφαλής.
Άσθμα βρεφικό.

  • Φοβάμαι τη ζωή. Αρνούμαι την ύπαρξη μου.
  • Αυτό το παιδί ζει μέσα στην αγάπη και την ασφάλεια. Είναι ευπρόσδεκτο και μεγαλώνει με στοργή και τρυφερότητα.
 
Αστράγαλος.

  • Αντιπροσωπεύει την κίνηση και την κατεύθυνση.
  • Κινούμαι εύκολα προς τα εμπρός στη ζωή.
Ατέλειες εκ γενετής

  • Καρμικό. Εγώ επέλεξα να γεννηθώ έτσι. Εγώ διάλεξα τους γονείς μου.

  • Η κάθε εμπειρία οδηγεί τέλεια στην διαδικασία της ανάπτυξης μου. Έχω συμβιβαστεί με αυτό που είμαι.


 
Ατυχήματα
 

  • Είμαι ανίκανος να εκφράσω με θάρρος τη γνώμη μου. Επανάσταση κατά των αρχών. Πιστεύω στη βία.

  •  Ελευθερώνω το πρότυπο που δημιουργεί όλα αυτά. Είμαι ήρεμος, γεμάτος γαλήνη. Πιστεύω στην αξία μου.

 
Αϋπνία


  • Φοβάμαι. Δεν εμπιστεύομαι την πορεία της ζωής. Νιώθω ενοχές.

  •   Αφήνω με αγάπη τη μέρα να φύγει και γλιστρώ σε έναν ειρηνικό ύπνο γνωρίζοντας πως το αύριο θα πάρει από μόνο του το δρόμο του.

 
Αυτιά.


  • Προσδιορίζουν την ικανότητα της ακοής.



  • Ακούω με αγάπη.

 
Αυτιού πόνος.


  • Οργίζομαι. Δε θέλω να ακούσω. Νιώθω μεγάλη ταραχή από γονείς που καβγαδίζουν.



  • Η αρμονία με περιβάλλει. Ακούω με προσοχή και αγάπη το ευχάριστο και το καλό. Είμαι ένα κέντρο αγάπης.

 
Αφροδίσια νοσήματα.
 

  • Σεξουαλική ενοχή. Έχω ανάγκη για τιμωρία. Πεποίθηση πως τα γεννητικά όργανα είναι αμαρτωλά ή βρόμικα. Προσβάλλω άλλους.



  • Με αγάπη και χαρά δέχομαι την σεξουαλικότητά μου και την έκφρασή της. Αποδέχομαι μόνον τις σκέψεις που με στηρίζουν και με κάνουν να αισθάνομαι καλά.
 
 Συνεχίζετε με το Β.....
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου