Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

Test Ζεις μια Ισορροπημένη Ζωή;



Πόσο ευχαριστημένος είσαι με τον εαυτό σου;




Απαντήστε στις πιο κάτω ερωτήσεις & βαθμολογήστε με 1 βαθμό κάθε θετική απάντηση.
  • Γνωρίζω τη δύναμή μου & τα ταλέντα μου & πως θα τα χρησιμοποιήσω. 
  •  Έχω μια εικόνα & έναν στόχο στη ζωή μου & γνωρίζω ακριβώς πως θα το αποκτήσω. 
  •  Ζω τη ζωή μου με τέτοιον τρόπο ώστε να  την  χαίρομαι & κάθε μέρα ανυπομονώ για το καινούριο. 
  • Έχω μια εικόνα από τρία πράγματα τα οποία θα ήθελα να αποκτήσω στους επόμενους δώδεκα μήνες & γνωρίζω πως θα τους πετύχω.
  • Γνωρίζω πώς να είμαι θετικός & πως θα κατακτήσω τους στόχους μου. Κατανοώ τι σημαίνει η λέξη επιτυχία για μένα.
  • Ελέγχω τα οικονομικά μου & έχω μελλοντικά οικονομικά σχέδια.
  • Αγαπώ την εργασία μου & αισθάνομαι ότι είμαι ευθυγραμμισμένος με τις αξίες μου.
  • Αισθάνομαι ελεύθερος να επικοινωνώ με ανοιχτό & ειλικρινή τρόπο με όλες τις σημαντικές σχέσεις μου.
  • Οι άλλοι με βρίσκουν δυναμικό & θετικό στον τρόπο ζωής που κάνω.
  • Γνωρίζω πώς να λέω ΟΧΙ.
  • Έχω καλές σχέσεις με τα άτομα που εργάζομαι μαζί τους.
  •  Έχω ένα υποστηρικτικό δίκτυο φίλων που με βοηθά να ζω την ιδανική ζωή.  
  •  Είμαι ευτυχισμένος με τις σχέσεις μου, με τους γονείς μου & τα παιδιά μου.
  •  Έχω έναν σύντροφο στη ζωή μου που με ικανοποιεί & η σχέση μας καλυτερεύει με τον καιρό.
  • Έχω τουλάχιστον ένα χόμπι ή ενδιαφέρον αποκλειστικά δικό μου.
  • Τρέφομαι υγιεινά,  δεν καταναλώνω ποσότητα καφέ ή αλκοόλ & ασκούμε τρεις φορές την εβδομάδα.
  • Βρίσκω το χρόνο να κάνω για μένα, κάτι  που με χαλαρώνει, τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα.
  •  Κάνω διακοπές κάθε χρόνο & χαλαρώνω τελείως.
  •  Αισθάνομαι ήρεμος & ελέγχω τις καταστάσεις τον περισσότερο καιρό.
  • Χρησιμοποιώ το χρόνο μου ισορροπημένα & έχω τον έλεγχο της ζωής μου.

Έως 05 Βαθμούς:  Έλαβες μια πολύ μικρή βαθμολογία, αυτό σου δείχνει ότι είναι καιρός να κάνεις κάποιες αλλαγές στη ζωή σου. Έκανες το πρώτο βήμα κάνοντας αυτό το test αλλά έχεις χάσει τον προορισμό σου. Κάνε τα απαραίτητα βήματα για σένα τώρα, μπορείς να ξεκινήσεις κάποιες αλλαγές μόνος σου. Διάλεξε τους τομείς που εσύ μπορείς να αλλάξεις χωρίς κάποιες δυσκολίες & κάνε μια δύο επιτυχίες έτσι για να αισθανθείς άνετα & θετικά πριν ακόμα ξεκινήσεις τις δύσκολες υποθέσεις Ξεκίνησε ένα πρόγραμμα προσωπικής ανάπτυξης ή προσέλαβε έναν coach.

06-10 Βαθμούς:  Έχεις κάνει το πρώτο βήμα για την προσωπική σου επιτυχία, αλλά είναι ορισμένα κομμάτια της ζωής σου που χρειάζεται να τα προσέξεις. Υπάρχουν στιγμές που σε αποπροσανατολίζει κάτι & χάνεις τον προορισμό σου & την κατεύθυνσή σου. Φτιάξε ξεκάθαρους στόχους. Τους επόμενους τρεις μήνες βρες τρόπο να βάλεις τα θεμέλια που θα σε βοηθήσουν να παραμείνεις στην κατεύθυνση σου .
 
11-15 Βαθμούς:  Κοντρολάρεις το πεπρωμένο σου & ζεις με στόχους. Κράτησε ένα αντίγραφο του  test & σε τρείς μήνες προσπάθησε να βελτιώσεις τη βαθμολογία σου ή να μην πέσεις κάτω από αυτό το σκορ.

16-20 Βαθμούς: Συγχαρητήρια. Ελέγχεις το πεπρωμένο σου & ζεις μια επιτυχημένη ζωή με στόχους, ηρεμία & ευτυχία.  Κράτησε ένα αντίγραφο του test & κάθε τρεις μήνες  ξανακάνε το για να παραμείνεις στην κατεύθυνσή σου.

Life Coaching

Transforming Lives

Το Life Coaching είναι μια ενεργή καθοδήγηση για να «γίνεις η αιτία» & απευθύνετε σε όποιον επιθυμεί να αναλάβει τα ινία της ζωής του στα χέρια του.

Επιμέλεια Καίτη Σαμαρτζή

πηγή:  totalbalance.com



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου