Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Το οδοιπορικό της επιστροφής μου στην Πηγή των πάντων


Όλο αυτό που μου περιγράφεις ονομάζεται η σκοτεινή νύχτα της ψυχής.... 

Μετά από το απόλυτο σκοτάδι ξημερώνει μια καινούρια ημέρα. 

Θυμάσαι στις ομάδες?  



Το πιο βαθύ σκοτάδι είναι λίγο πριν την αυγή..... 

Γι αυτό μη φοβάσαι είσαι στο σωστό δρόμο.... 

Και εγώ κάπως έτσι ξεκίνησα... 

Έχασα τα πάντα…. 

Τρεις φορές μέσα σε 10 χρόνια, έχασα όλη την υποδομή που είχα δημιουργήσει στο χώρο των πωλήσεων & την εκάστοτε στρωμένη εταιρεία πωλήσεων που δημιουργούσα….. 

Γιατί έτσι έπρεπε… 

Εγώ προοριζόμουν για κάτι άλλο… 

Ώσπου αποφάσισα να κοιτάξω προς τα εκεί που η καρδιά μου πετούσε… 

Προς τα εκεί που τα όνειρά μου έδειχναν το δρόμο… 

Εκεί που νοιώθω σαν να είμαι παιδί… εκεί που είμαι ευτυχισμένη… 

Έτσι πριν από 5 χρόνια ( πέρασαν κόλας 5 ε?) αφοσιώθηκα στο όνειρο μου… 

Στο να δημιουργήσω κάτι που θα βοηθούσε ανθρώπους να βρουν το δικό τους όνειρο & σκοπό ζωής…. 

Ή  τουλάχιστον να βλέπουν μια καλή κουβέντα, έναν καλό λόγο, μια νέα γνώση , εν τέλει ένα θετικό μήνυμα, 

το πρωί όταν ξυπνούν…. 

Έτσι ακολούθησα τους δρόμους των αγγέλων …. 

& ακολούθησα την καρδιά μου…. 

που μου ζητούσε να μοιραστώ όλα αυτά που τόσα χρόνια ερευνούσα, βίωνα, έψαχνα, μάθαινα, εκπαιδευόμουν, σπούδαζα & ανακάλυπτα, μέσα από την δική μου προσωπική αναζήτηση & ανάπτυξη, να τα επικοινωνήσω  με τους ανθρώπους…. 

Όλα αυτά που οδήγησαν εμένα στο μονοπάτι μου & στο δικό μου πεπρωμένο έπρεπε να τα δώσω, να τα μοιραστώ να τα δείξω και σε άλλους… με ποιόν τρόπο? 

Ακλουθώντας τους δρόμους των αγγέλων έφτιαξα ένα  blog που το ονόμασα…. 



Στους δρόμους των Αγγέλων….. 

& ακολούθησα την καρδιά μου….

Η συνέχεια Σάββατο 2 η ώρα Στην Τεχνόπολη στο Κτίριο "Δεξαμενές Καθαρισμού".

 Σας περιμένω με πολύ αγάπη…..

15 και 16 Μαρτίου, στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, Γκάζι Πειραιώς 100, τηλ. 210 3475518 - 210 3453548
Ώρες λειτουργίας: 10πμ έως 10μμ.


Περισσότερες πληροφορίες  www.alterscope.gr.


Παρουσίαση 
Καίτη Σαμαρτζή
Master Teacher Angelic Reiki,
Life Coach, Holistic Therapist


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου