Ανάμεσα σε πολλά άλλα γραπτά που αναφέρονται
στην υδροχοϊκή εποχή στην οποία κάνουμε πλέον τα πρώτα δειλά βήματα μας,
αναφέρεται πως οι "άγιοι" της εποχής αυτής θα είναι ή
οφείλουν να είναι άνθρωποι εντός της κοινωνίας και μάλιστα θα είναι οι ίδιοι οι
επιχειρηματίες...
Μια τέτοια θεώρηση σαφώς και έρχεται σε
αντίθεση με το παράδειγμα της εποχής των ιχθύων, όπου οι άγιοι υπήρξαν άνθρωποι
που άφηναν πίσω τους τα εγκόσμια...
ωστόσο σίγουρα είναι μια οπτική που μπορεί να
βελτιώσει πολύ πρακτικά και κατά πολύ την κοινωνία και τις καταστάσεις εντός
των οποίων ζούμε...
Φανταστείτε όλα εκείνα τα πνευματικά μαθήματα,
τις αξίες και τους κόπους μιας πορείας αυτογνωσίας να γίνονται η μαγιά μιας
δημιουργικής επιχείρησης...
Φανταστείτε κάτι τέτοιο να γίνεται σε μεγάλο
ποσοστό γύρω μας...
Αν πέρα από το κέρδος που έχει ανάγκη μια
επιχείρηση για να είναι βιώσιμη, συμπεριλαμβάνει και την ενσωμάτωση ανώτερων
αξιών, ειλικρίνεια και ανθρώπινη επικοινωνία δεν θα ρίξει φως και ελπίδα με το
παράδειγμα της στη "μαυρίλα" που κυριαρχούσε πριν;
Στη Βραζιλία για παράδειγμα ένας
επιχειρηματίας εφάρμοσε την ιδέα της άμεσης δημοκρατίας στην ίδια του την
επιχείρηση, όπου αντί με τα κέρδη να στοχεύει στην αύξηση του προσωπικού του
πλούτου (με δέκα αυτοκίνητα και είκοσι σπίτια...) αποφάσισε να προσφέρει τον
ίδιο μισθό σε όλους:
από την καθαρίστρια μέχρι τον μάνατζερ πωλήσεων,
αναγνωρίζοντας πως ο κάθε ένας από τον τομέα προσφοράς και υπηρεσίας του είναι
βασικό κομμάτι της ομαλής λειτουργίας της επιχείρησης, ενώ όλοι είναι ίσοι και
μέτοχοι της επιχείρησης.
την καλή
λειτουργία και επιτυχία της επιχείρησης.
Όλοι είναι ικανοποιημένοι και όλοι
φροντίζουν να μην υπάρχει σπατάλη.
Αντί λοιπόν να γκρινιάζουμε απλά για τα όσα
επικρατούν γύρω μας, ας γίνουμε εμείς η αλλαγή που επιθυμούμε να δούμε στον
κόσμο γύρω μας...
Ας αφήσουμε πίσω μας τη θεωρητική προσέγγιση της
πνευματικότητας κι ας κάνουμε πράξεις βασισμένες σε ότι καλύτερο διαθέτουμε
εντός μας...
Και μιας και αναφερόμαστε στους
επιχειρηματίες, αξίζει θαρρώ να προσθέσω και μια χαρακτηριστική λίστα με
τρόπους συμπεριφοράς των πετυχημένων επιχειρηματιών, που αν προσέξουμε θα δούμε
πως δε διαφέρουν από τα βήματα που μαθαίνουμε ή διδασκόμαστε και σε διάφορα
πνευματικά μονοπάτια προκειμένου να δυναμώσουμε και να εξελιχθούμε...
Όπως αναφέρει η ψυχοθεραπεύτρια Amy
Morin σε άρθρο του Forbes οι επιτυχημένοι επιχειρηματίες είναι διανοητικά και
ψυχικά δυνατοί άνθρωποι καταφέρνουν να ελέγχουν τα συναισθήματά τους, τις
σκέψεις τους και τη συμπεριφορά τους με τέτοιο τρόπο, έτσι ώστε να αποβαίνει
θετικός για επίτευξη ενός στόχου στη ζωή τους.
1. Δεν χάνουν χρόνο με το να
λυπούνται τον εαυτό τους για αυτά που τους συνέβησαν, για το «πώς ήρθαν τα
πράγματα», ή για το πώς τους συμπεριφέρθηκαν άλλοι.
Αντίθετα, αναλαμβάνουν την
ευθύνη των πράξεών τους και του ρόλου τους στη ζωή και αντιλαμβάνονται ότι η
ζωή δεν είναι πάντοτε δίκαιη.
Δεν
επιτρέπουν σε άλλους να πάρουν τον έλεγχο από τα χέρια τους και δεν επιτρέπουν
σε κάποιον άλλο να έχει εξουσία επάνω τους.
Δε θα έλεγαν για παράδειγμα την
εξής φράση: «Το αφεντικό μου με κάνει να νιώθω άσχημα», κι αυτό γιατί
καταλαβαίνουν ότι οι ίδιοι ελέγχουν τα συναισθήματά τους και τον τρόπο που
αντιδρούν στις καταστάσεις.
3. Δεν προσπαθούν να αποφύγουν μια
αλλαγή.
Καταλαβαίνουν ότι η αλλαγή είναι αναπόφευκτη και πιστεύουν στις
ικανότητές τους να προσαρμόζονται στις καταστάσεις.
4. Δε σπαταλούν ενέργεια σε
πράγματα που δε μπορούν να ελέγξουν.
Για παράδειγμα δε θα ακούσετε κάποιον
«διανοητικά ισχυρό» να παραπονιέται για μια βαλίτσα που χάθηκε στο αεροδρόμιο ή
για την κίνηση στους δρόμους.
Αντίθετα, επικεντρώνονται σε αυτά που μπορούν να
ελέγξουν στη ζωή τους.
Αναγνωρίζουν ότι μερικές φορές το μόνο πράγμα που
μπορούν να ελέγξουν είναι η συμπεριφορά και η στάση τους.
5. Δεν προσπαθούν να ευχαριστήσουν
τους πάντες.
Αναγνωρίζουν ότι δεν χρειάζεται να ευχαριστούν τους πάντες
όλη την ώρα.
Δεν φοβούνται να πουν όχι ή να εκφράσουν τη γνώμη τους όταν χρειάζεται.
Προσπαθούν να είναι ευγενικοί και δίκαιοι, όμως δεν ασχολούνται με κάποιον ο
οποίος ενοχλείται επειδή απλά δεν… «έγινε το δικό του».
6. Δε φοβούνται το ρίσκο.
Δεν
παίρνουν απερίσκεπτες ή ανόητες αποφάσεις, αλλά δε φοβούνται να πάρουν ρίσκο
όταν έχουν υπολογίσει όλους τους πιθανούς κινδύνους.
Ζυγίζουν τις καταστάσεις
προτού πάρουν μια μεγάλη απόφαση και είναι πλήρως ενημερωμένοι για την
πιθανότητα… «αναποδογυρίσματος».
7. Δε δίνουν δεκάρα για το
παρελθόν.
Δεν χάνουν χρόνο με το να σκέφτονται ή ευχόμενοι για το πώς θα
μπορούσαν να είναι διαφορετικά τα πράγματα.
Ζουν για το παρόν και σχεδιάζουν
το μέλλον.
8. Δεν επαναλαμβάνουν τα ίδια λάθη
ξανά και ξανά.
Αναλαμβάνουν την ευθύνη των πράξεων και των συμπεριφορών
τους και μαθαίνουν από τα λάθη τους.
Δεν τα επαναλαμβάνουν ξανά και ξανά, αλλά
προχωρούν μπροστά και φροντίζουν να λαμβάνουν πιο σωστές αποφάσεις στο
μέλλον.
Αναγνωρίζουν και χαίρονται με την επιτυχία των τρίτων.
Δε
ζηλεύουν ή νιώθουν εξαπατημένοι, όταν κάποιος άλλος τους ξεπερνά.
Αντίθετα,
αναγνωρίζουν ότι η επιτυχία είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς και είναι
πρόθυμοι να δουλέψουν σκληρά για να απολαύσουν και το δικό τους μερίδιο σε
αυτήν.
10. Δεν τα παρατάνε μετά από μια
αποτυχία.
Δε βλέπουν την αποτυχία ως ένα λόγο για να τα παρατήσουν
Αντίθετα,
τη βλέπουν ως μια ευκαιρία για να ωριμάσουν και να βελτιωθούν.
Είναι πρόθυμοι
να συνεχίσουν να προσπαθούν μέχρι να το καταφέρουν.
Μπορούν να αντέξουν να είναι μόνοι και δε φοβούνται τον «ήχο»
της ησυχίας.
Δε φοβούνται να μείνουν μόνοι με τις σκέψεις τους και
χρησιμοποιούν το χρόνο αυτό για να γίνουν ακόμη πιο παραγωγικοί.
Απολαμβάνουν
την παρέα του… εαυτού τους και δεν εξαρτώνται από άλλους για συντροφιά και
διασκέδαση όλη την ώρα, αλλά τους αρέσει και όταν είναι μόνοι τους.
12. Δε νιώθουν ότι ο κόσμος τους
χρωστά κάτι.
Δεν αισθάνονται ότι δικαιούνται πράγματα στη ζωή «έτσι απλά».
Αναζητούν τις ευκαιρίες που υπάρχουν, βασιζόμενοι στα χαρίσματα και τις
ικανότητές τους.
13. Δεν περιμένουν άμεσα αποτελέσματα.
Αφιερώνουν
όσο χρόνο χρειάζεται και αναγνωρίζουν ότι η πραγματική αλλαγή χρειάζεται χρόνο
για να… πετύχει.
Καλή Δύναμη και Καλή επιτυχία!
Πηγή: http://vickytoxotis.blogspot.com
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ MARKETING
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣΤΕ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου