Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

Ημερήσια εν-θύμηση

Από τον Στιβ Ρόθερ

Λίγο καιρό αφού το γκρουπ άρχισε να επικοινωνεί μαζί μου με μηνύματα, ζήτησα καθοδήγηση για να μην ξεφύγω από την πορεία μου. 

Αυτό μου έδωσαν για να γίνω οδηγός. 




Το χρησιμοποιώ κάθε πρωί μετά από την 26λεπτη πρωινή συγκέντρωση μου. 


Σημαίνει πολλά καθώς περνούν τα χρόνια και θέλω να το μοιραστώ εδώ.

Από το γκρουπ

Ρωτάω εκείνο το πνεύμα να περπατήσει μαζί μου αυτή την μέρα και έχω το θάρρος να κουβαλάω αυτήν την αλήθεια μέσα μου σε ότι κάνω. 

Να στέκομαι πλήρως στην δική μου αλήθεια και δύναμη σημαίνει να τιμώ το εσωτερικό πνεύμα.

Βοήθησε με σήμερα να εν-θυμηθώ και ποιος είμαι και ποιος δεν είμαι.

Αυτό που είμαι είναι μεγαλοπρεπές, ωστόσο κουβαλώντας ένα προσωπείο αυτού που δεν είμαι, αποσπά την προσοχή από αυτή την μεγαλοπρέπεια.


Με το να δέχομαι την αλήθεια των δικών μου ορίων, καθαρίζει το μονοπάτι για να κουβαλήσω την αληθινή μου δύναμη.

Το ξέρω ότι είναι δυνατόν να κρατήσω την δύναμη μου μόνο όταν δεν φοβάμαι να γίνω ευάλωτος.

Σήμερα θα ισορροπήσω τον εγωισμό μου ελέγχοντας τον συχνά και βλέποντας τα αληθινά μου κίνητρα.

Δέχομαι την δύναμη που είναι δικαιωματικά δική μου και θα την χρησιμοποιήσω για να δημιουργήσω Εστία σε αυτήν την πλευρά του πέπλου.

 
Μακάρι να επιτρέψω το πνεύμα που πηγάζει από μένα να μεταφερθεί σε όλους που επιλέγουν να με καταλαβαίνουν και να είμαι ένας τέλειος καθρέπτης έτσι ώστε να βλέπουν τον θεό μέσα από τον εαυτό τους.

 




Βοήθησε με να αγγίξω τις καρδιές τους με την αγάπη μου και επέτρεψε τους να εν-θυμούνται την Εστία και ποιοι πραγματικά είναι καθώς εν-θυμάμαι εγώ ποιος είμαι.

Καθώς το πνεύμα περπατάει μαζί μου σήμερα θυμάμαι να ευχαριστήσω για το δώρο του πνεύματος στο πλάι μου. Μακάρι να το χρησιμοποιώ πάντα για το ύψιστο καλό που σχετίζεται με όλα.

Ορκίζομαι να απολαμβάνω αυτή την μέρα όσο περισσότερο γίνεται και να γελάω με κάθε ευκαιρία.

 
Σήμερα θα παίξω το υπέροχο Παιχνίδι και θα κουβαλήσω τις δονήσεις από την Εστία με κάθε κίνηση στον πίνακα του παιχνιδιού.

Θα εν-θυμηθώ την σημερινή μέρα.

Μετάφραση: Ιωάννα Φραγκίσκου (www.joan.gr)

Το Lightworker είναι μια μη κερδοσκοπική επιχείρηση αφιερωμένη να διαδίδει το Φως μέσω της Ενδυνάμωσης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου