Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΘΕΟ





Θεέ μου οδήγησε τη ζωή μου στο σκοπό της, εκεί που το φως θα είναι φάρος αλήθειας, χαράς & αγάπης.

Δώσε μου τη δύναμη να κοιτώ με τα μάτια της ψυχής.






Προστάτευσέ με από αρνητικές σκέψεις & πράξεις.

Γέμισε τη ζωή μου με χαρά ευτυχία, υγεία, αγάπη & αφθονία σε  όλα τα επίπεδα.

Δώσε μου τη σοφία να μαθαίνω από τις εμπειρίες μου.



Φώτισε το δρόμο της ζωής μου για να εκπληρώσω το θεϊκό μου σχέδιο.

Δείξε μου το δρόμο της άνευ όρων αγάπης Σου.

Κάνε με κανάλι της θέλησής  Σου & του Φωτός Σου.

Δώσε μου την ευλογία να βοηθώ τους συνανθρώπους μου στο δρόμο της ζωής τους.








Βοήθησέ με  να αγγίξω τις καρδιές των συνανθρώπων μου με  αγάπη & να τους οδηγήσω  να ενθυμηθούν  τον σκοπό της ζωής τους, για το ανώτερο καλό τους.







Φρόντισε να μου εξασφαλίσεις τα απαραίτητα για την ευημερία μου, έτσι ώστε να μπορώ να προσφέρω απερίσπαστα στους άλλους.

Στείλε στον δρόμο μου τους κατάλληλους ανθρώπους, οι οποίοι θα συμβάλουν στην επίτευξη των στόχων μου.



Γέμισε την ψυχή μου με την δύναμη της Χριστικής αγάπης & στείλε  μου την ευλογία των Αγγέλων σου.


Κάνε με κανάλι της Μεγαλοσύνης & της Θείας χάρης Σου.

Παραδίδω τη θέληση μου στη βούλησή Σου.


Ευχαριστώ & ευγνωμονώ.

Ας γίνει το θέλημά σου. 

Γένοιτο.

Αυτή είναι η δική μου προσευχή.

Πηγή: Από το βιβλίο 
Στους Δρόμους των Αγγέλων 
της Καίτης Σαμαρτζή
  27/1/2011


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου