Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Η Louise Hay Μας Εύχεται Καλό Καλοκαίρι


 Καλό καλοκαίρι από  τη Louise Hay

Το καλοκαίρι έχει αρχίσει και με αυτό κάποιοι άνθρωποι ανησυχούν πάρα πολύ για το πώς φαίνονται με το μαγιό.

Είτε είστε πραγματικά υπέρβαροι ή απλά νομίζετε ότι είστε και για το πώς το βλέπετε τον εαυτό σας , ήρθε η ώρα να σταματήσετε την αυτοκριτική.


 
Είναι σημαντικό να συνειδητοποιήσουμε ότι όλες οι δράσεις μας έχουν σχεδιαστεί για να ικανοποιήσουν μια ανάγκη.

Πολλές φορές, το υπερβολικό βάρος προκαλείται από την ανασφάλεια, την αυτο-απόρριψη, τον φόβο και τα συναισθήματά μας, ενώ η υπερκατανάλωση τροφής είναι συνήθως μια προσπάθεια να αγαπάμε τον εαυτό μας και να τον κανακέψουμε με το φαγητό. 


Το αρχικό πρόβλημα μπορεί κάλλιστα να προέρχονται από την παιδική ηλικία, με τις πεποιθήσεις μας  και τις επιλογές μας.

Μόλις δεις  και αντιμετωπίσεις το πρόβλημα, αυτές τις παρωχημένες πεποιθήσεις μπορείς να τις ανταλλάξεις με νέες, που να σε  εξυπηρετούν πλέον ως ολοκληρωμένο  και τέλειο ενήλικα.

Γεμίζοντας το νου μας με ευχάριστες σκέψεις οδηγούμαστε στον πιο γρήγορο δρόμος για την υγεία.

Ξεκινήστε σήμερα λέγοντας αυτές τις επιβεβαιώσεις, τις Θετικές δηλώσεις, και αναρτήστε τες  κάπου στο σπίτι σας:

  • Αγαπώ το σώμα μου όπως ακριβώς είναι.
  • Είμαι στο ιδανικό βάρος μου.
  • Είμαι στο τέλειο μέγεθος μου.
  • Τρώγω μόνο όταν είμαι πραγματικά πεινασμένος.
  • Προτιμώ μόνο στα τρόφιμα που τρέφουν πραγματικά το σώμα μου.
  • Τρώγω αργά.
  • Απολαμβάνω κάθε μπουκιά.
  • Μου αρέσει να τρώγω υγιεινά τρόφιμα.
  •  Εγκαταλείπω το φόβο του φαγητού.
  • Πίνω άφθονο νερό και αφεψήματα.
  • Το φαγητό ρέει μέσα από το σώμα μου με μεγάλη ευκολία.
  • Κάθε μπουκιά τρώγω αναζωογονεί τα κύτταρα μου.
  •   Όλο το φαγητό που τρώγω, μου δίνει ενέργεια.
  •  Αναπνέω βαθιά, καθώς τρώγω, αλλά και καθώς χωνεύω. 
  •  Μου αρέσει η άσκηση.
  •  Λατρεύω ζωηρό βάδισμα.
  • Έχω σεβασμό και μεγάλη εκτίμηση στον εαυτό μου.
  • Έχω ισορροπήσει τη ζωή μου γύρω από την εργασία, την ξεκούραση, και το παιχνίδι.
  •   Στηρίζω τον εαυτό μου με αγάπη, και τον αποδέχομαι  χωρίς όρους.
  • Είμαι ευτυχισμένος και γαλήνιος πέρα και από τα  πιο τρελά μου όνειρα.
            Απολαύστε το καλοκαίρι σας!

Happy Summer by Louise Hay

Summer has begun and with it some people worry too much about how they are going to look in that bathing suit. Whether you are truly overweight or just stressing about how you look, it’s time to stop the self-criticism.

It’s important to realize that all of our actions are designed to meet a need. 

Oftentimes, being overweight is caused by insecurity, self-rejection, and fear of our own feelings, while overeating is usually an attempt to love and nurture ourselves with food. 

The original problem may very well stem from childhood beliefs and choices. 

Once seen and addressed, these outdated beliefs can be released for new ones that serve us now as complete and perfect adults. 

Filling our minds with pleasant thoughts is the quickest road to health.

Start today by saying these affirmations and posting them somewhere in your home:

  •  I love my body exactly as it is.
  • I am my perfect weight.
  • I am my perfect size.
  • I eat only when I am truly hungry.
  • I am drawn only to foods that truly nourish my body.
  • I eat slowly.
  • I savor every bite.
  • I love to eat healthy foods.
  • I release the fear of food.
  • I drink lots of water and herbal teas.
  • Food flows through my body with ease.
  • Every morsel I eat rejuvenates my cells.
  • All the food I eat energizes me.
  • I breathe deeply as I eat and digest.
  • I love to exercise.
  • I love walking briskly.
  • I have respect and a high regard for myself.
  • I balance my life around work, rest, and play.
  • I support, love, and accept myself unconditionally.
  • I am happy and peaceful beyond my wildest dreams.
Enjoy the summer!

Μετάφραση Καίτη Σαμαρτζή, Λάζαρος Πουτσελάς




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου