Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΘΕΡΑΠΕΥΤΕΙ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΑΓΑΠΗΣ




Αγαπημένε Θεέ,
    
Αγαπημένοι Άγγελοι της συντροφικότητας!

 









Ζητώ από σένα 
και από τους αγγέλους να με βοηθήσετε να θεραπεύσω τη συντροφική μου ζωή.  







Είμαι πρόθυμος/η 

να αφήσω να φύγουν όλα αυτά που δεν συγχωρώ στον εαυτό μου 

και στον σύντροφό μου και ζητώ οι άγγελοι να καθαρίσουν όλο το θυμό και την αποστροφή τώρα. 



Σε παρακαλώ βοήθησε το σύντροφό μου και εμένα να δούμε ο ένας τον άλλο με μάτια αγάπης. 







Ζητώ όλες οι συνέπειες των λαθών μας να διαγραφούν 

προς όλες τις κατευθύνσεις του χρόνου. 






Σε παρακαλώ να εργαστείς με τον σύντροφό μου,

 ώστε να έχουμε αρμονία, ρομαντισμό, φιλία, σεβασμό, εντιμότητα και μεγάλη αγάπη ο ένας για τον άλλο.  


Σε παρακαλώ ανανέωσε την αγάπη μας.

Γενηθήτω το θέλημά σου.

Ευχαριστώ & ευγνωμονώ!


Πηγή: Θεραπεία με την βοήθεια των Αγγέλων
Doreen Virtue



Περισσότερες Προσευχές στο βιβλίο Στους Δρόμους των Αγγέλων


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου