Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

Προτάσεις για Ολιστική Θεραπεία


Η ζωή είναι στα αλήθεια πολύ απλή. 

Ότι δίνεις, αυτό παίρνεις. 

Ότι χρειάζεται να μάθω μου αποκαλύπτεται.


Ότι χρειάζομαι έρχεται σε μένα.

Όλα πηγαίνουν καλά στη ζωή μου. 
Louise Hey

ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ
  • Διατροφή: 
 
Τρέφομαι με τροφές που ευνοούν το σώμα μου,  ( συνδυασμός τροφών, ισορροπημένη διατροφή), φρούτα & λαχανικά, βότανα, βιταμίνες, φάρμακα του Bach & άλλα.
 
 
  •  Σωματικές ασκήσεις: 

Γιόγκα, τραμπολίνο, περπάτημα, χορός, ποδήλατο, κολύμπι, σπορ, γυμναστική, ται-τσι, πολεμικές τέχνες & άλλα. 
 
 
 
  • Εναλλακτικές Θεραπείες: 
 

 
 
Βελονισμός, πίεση στα σημεία, μασάζ, ρεφλεξολογία, χρωματοθεραπεία, & άλλα.

 
 
 
  •  Τεχνικές χαλάρωσης:  

 

Συστηματική χαλάρωση, βαθιές αναπνοές, σάουνα, ιαματικά λουτρά, μουσική  & άλλα.
 
 
 

    Ο ΝΟΥΣ ΜΟΥ



    • Δηλώσεις
     
     
    • Νοητικές προβολές
     

     
     
     
     

     
    • Δημιουργικός οραματισμός
     
     
    • Θετικές προβολές
     
     
     
     
     
     

     
    • Διαλογισμός
     
    • Αγάπη προς τον εαυτό.





    Μέθοδοι ψυχολογίας, Ψυχοθεραπείας: 

    Μέθοδος Συστημικής Αναπαράστασης,  μέθοδος Gestalt, θεραπευτική ύπνωση, αναδρομές σε περασμένες ζωές, συναλλακτική ανάλυση, ψυχόδραμα, ονειροθεραπεία, Θεραπεία Yung, rebirth,  art therapy 
    ( θεραπεία μέσα από τέχνη).

     
    Σεμινάρια: 

    Συμμετοχή σε σεμινάρια & βιωματικά δρώμενα

    Συμμετοχή σε ομάδες αυτογνωσίας

    Δυναμική ανάπτυξη

     Mind Control (Έλεγχος του Νου).


    ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΟΥ

    •   Προσευχή:    
     
    Ζητώ αυτό που επιθυμώ, συγχωρώ, μαθαίνω να δέχομαι, επιτρέπω την παρουσία του Θεού μέσα μου, αποδέχομαι & αφήνομαι στη ροή.
     
     
     
    •  Reiki
     
    •  Αγγελικό Reiki:  
     

     

     
     
     Είναι   η επανασύνδεση   του   ανθρώπου με το Θεό.
     
     
     
    • Διαλογισμός.
     
    •  Υπερβατικός Διαλογισμός. 



    Βιβλιογραφία
    Μεταμορφώστε τη Ζωή σας. Louise Hey



    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου