Σάββατο 28 Μαΐου 2011

Ήλιος & Θάλασσα - Σ΄ Αγαπώ!!!



 Ο Ήλιος & Η Θάλασσα

Χάραξα το Σ΄ΑΓΑΠΩ στην άμμο
Το κύμα πήρε τη λέξη
Έπρεπε να στο΄χα πει
Πως τώρα η καρδιά μου θα τ΄αντέξει;  

Το Σ΄αγαπώ στα χείλη μου 
 έχει μπλέξει.











  
Παίρνει ο αγέρας τη φωνή μου
Μένω μονάχη στην ακρογιαλιά
Κοιτάζω ψηλά,φεύγει η ψυχή μου
& κρύβετε μέσα στην δική σου αγκαλιά.



Τα αστέρια στεφανώνουν τα μαλλιά μου
Λαχτάρα την καρδιά μου πλημμυρίζει
& άνοιξα την αγκαλιά μου
Που όσα σου στέρησε απλόχερα χαρίζει.



Άνοιξαν του κορμιού μου τα ακρογιάλια
Τη δροσερή πνοή του ανέμου σου να πλέξουν
Κορδέλα σε ωκεάνια κοράλλια
& είθε οι καρδιές μας να αντέξουν το πέταγμα από μια στάση άδεια.




Μα ο ήλιος τη θάλασσα αγκάλιασε
Απλόχερα τα χρώματά του τις χαρίζει
Κι αυτή τον δέχτηκε και αγάλιασε
& χρώματα δικά της τον στολίζει.



Κάθε μέρα η θάλασσα προσμένει
Το σμίξιμο με του ήλιου την πνοή
Μέσα στην αγκαλιά του τη ζεσταίνει
& τις χαρίζει χρώμα στη ζωή.


Σ΄Αγαπώ!!!

 Από την ποιητική μου  συλλογή: Αδελφές Ψυχές



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου