Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2021

Το Collage Των Ονείρων Πως Δημιουργώ την Ζωή των Ονείρων μου!

 



Το Collage Των Ονείρων

Πως Δημιουργώ την Ζωή των Ονείρων μου!



Φανταστείτε το καλύτερο σενάριο για την ζωή σας.

Απολαύστε την δημιουργία ενός Vision Board. 

Δημιουργείστε και σχεδιάστε την ζωή των ονείρων σας.

Vision Board- Πίνακας Οραματισμού, ένα από τα πιο ισχυρά Εργαλεία Εκδήλωσης Πρόθεσης.


Χρησιμοποιείτε την δύναμη ενός Vision Board- Πίνακα Οραματισμού,  για να εκδηλώσετε την ζωή των ονείρων σας.


Όταν θα βλέπετε τον πίνακα των ονείρων σας θα αισθανθείτε τα συναισθήματα της χαράς, της ευγνωμοσύνης και της αγάπης για όλα τα πράγματα που επιθυμείτε. Και αυτό είναι ένα πολύ ισχυρό μήνυμα που στέλνετε στο υποσυνείδητο σας.

Ρωτήστε τον εαυτό σας:

·      Ποιο είναι το επάγγελμα των ονείρων μου;

·      Πώς είναι το σπίτι των ονείρων μου;

·      Τι ονειρεύομαι για την ζωή μου;

·      Ποια χαρακτηριστικά έχει ο ιδανικός σύντροφος;

·      Τι διακοπές θέλω να κάνω;

·      Που θέλω να ταξιδέψω;

·      Σε ποιο μέρος θέλω να ζήσω;

·      Ποιο είναι το χόμπι μου;

 


Για το Vision Board- Πίνακα Οραματισμού Θα χρειαστείτε:

Μια δική σας φωτογραφία που θα είστε πολύ χαρούμενοι και χαμογελαστοί.


 Φωτογραφίες από περιοδικά ή από το Pinterest με τα παρακάτω θέματα:

·      Σχέσεις

·      Σπίτι

·      Οικογένεια

·      Χόμπι

·      Καριέρα

·      Χρήματα

·      Ταξίδια-Διακοπές

·      Υγεία

·      Φιλανθρωπία


 

Ετοιμαστείτε να κάνετε τις αλλαγές στην ζωή σας και να εκδηλώσετε τα  όνειρα και τα οράματα σας, που θα γίνουν η νέα σας πραγματικότητα. 


Με αυτό το εργαλείο και τις γνώσεις της Υλοποίησης, θα μάθετε πώς να προσελκύετε την ζωή των ονείρων σας και  να κάνετε θαύματα!

www.angelsroads.gr

 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου