Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2019

ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΕΓΩ ΕΙΜΙ ΔΙΔΥΜΗ ΦΛΟΓΑ


Επίκληση Εγώ Ειμί η Δίδυμη Φλόγα 


Εις το όνομα του Χριστού,

επικαλούμαι την Ευλογημένη Εγώ Ειμί Παρουσία

της Δίδυμης Φλόγας μου,

να σφραγίσει τις καρδιές μας σαν μία,

για την νίκη της αποστολής μας στην 

ανθρωπότητα

Εις το όνομα του Ιησού Χριστού, καλώ

την Βιολετή Φλόγα

από την καρδιά του Αγίου Γερμανού,

τους Κυρίου της Έβδομης Ακτίνας

και την Μεγάλη Λευκή Αδελφότητα.

Καλώ από τα Αιτιατά μας Σώματα,

το μισό του εαυτού μου 

και την Δίδυμη μου Φλόγα

σε όποιο κόσμο χωρίς τέλος βρίσκεται.

Εις το όνομα 

της Ύψιστης Εγώ Ειμί Παρουσίας μου

του Αγίου Χριστικού μου Εαυτού

και της Δίδυμης Φλόγας μου.

Επικαλούμαστε τα ενωμένα 

Αιτιατά μας Σώματα 
του
Φωτός, να αγκυροβολήσουν 
πάνω στην Γη,

για να ξεπεράσουν οτιδήποτε 

είναι λιγότερο από το Φως,

για την εδραίωση της νίκης μας στην Γη.

Επικαλούμαι το Φως του Αγίου Πνεύματος

για την εκμηδένιση όλου του αρνητικού κάρμα

και για την απελευθέρωση 

της πλήρης έκφρασης

της Θεϊκής μας ταυτότητας

και την ολοκλήρωση του Θεϊκού μας σχεδίου.

Για εγκαθίδρυση των νόμων της ζωής 

της Εγώ Ειμί

και των άνωθεν σπειρών της Ανάληψης.

Για την Ανάσταση του Θεϊκού σχεδίου της Γης

μέσα από τον υλικό κόσμο

και τα πνευματικά πεδία χωρίς τέλος.

Εις το όνομα της Εγώ Ειμί, ότι Εγώ Ειμί,

Άγιε Γερμανέ, Θεία Πόρσια, 

Παντοδύναμε Αρκτούρε, 

και Ιεράρχες της Βιολετί Φλόγας της Ελευθερίας 

δηλώνω:

Εγώ Ειμί σε Θεϊκή Αρμονία 

με την Εγώ Ειμί Παρουσία μου

Εγώ Ειμί η Βιολετί Φλόγα

σε υπηρεσία με την Δίδυμη Φλόγα μου.

Η Δίδυμη Φλόγα μου 

είναι ύπαρξη της Ιόχρου Φλόγας.

Η Δίδυμη Φλόγα μου 

είναι αγνότης που ο Θεός επιθυμεί.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου