Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2014

Θετικές Δηλώσεις Αλλαγής!!!

        Επιλέγω να είμαι ελεύθερος -η

    Νοιώθω τα πρότυπα αντίστασης μέσα μου σαν κάτι ακόμα που χρειάζεται να απελευθερώσω, δεν ασκούν πια καμιά  δύναμη πάνω μου.

    Εγώ είμαι η δύναμη στον κόσμο μου

     Ακολουθώ όσο καλύτερα μπορώ τις αλλαγές, που γίνονται   στη ζωή μου.





Αποδέχομαι τον εαυτό μου &  τον τρόπο με τον οποίο 
αλλάζω.

Κάνω ότι καλύτερο μπορώ, η κάθε μέρα γίνεται ευκολότερη.

Χαίρομαι που ακολουθώ το 
ρυθμό και τη ροή της ζωή μου 
που συνέχεια αλλάζει.

Σήμερα είναι μια υπέροχη 
ημέρα, εγώ  θέλω να είναι έτσι.

Η αλλαγή είναι ο φυσικός 
νόμος της ζωής μου, καλωσορίζω 
την αλλαγή και θέλω να αλλάξω.

Επιθυμώ να αλλάξω τον τρόπο 
που σκέφτομαι. 

Επιλέγω τώρα τις λέξεις 
που χρησιμοποιώ.

Μετακινούμαι άνετα από το παλιό στο καινούριο με ευκολία
και χαρά.


    Η συγχώρηση είναι για μένα ευκολότερη από όσο πίστευα.


              Η συγχώρηση με κάνει να νοιώθω ελεύθερος-η  & ανάλαφρος.

      Μαθαίνω με χαρά να αγαπώ όλο και περισσότερο τον εαυτό  μου.

Όσο περισσότερη μνησικακία απελευθερώνω τόσο 
περισσότερη αγάπη έχω να δώσω.

Η αλλαγή των σκέψεών μου με κάνει να νοιώθω ωραία.

 Μαθαίνω πώς να κάνω το σήμερα μια ευχάριστη εμπειρία.

Louise Hay


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου