Τρίτη 23 Ιουλίου 2013

ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΕΝΟΣ ΠΑΤΕΡΑ!!!

Γράμμα ενός πατέρα.


Παιδί μου! 


Ίσως στη ζωή σου να 

μην σου είπα όσα θα 

ήθελες να ακούσεις,



αλλά σίγουρα  σου έδειξα αυτό που είμαι. 




Ίσως να μην μπόρεσα να 

σταθώ δίπλα σου όσο θα 

ήθελες, αλλά σίγουρα σου 

άπλωσα το δρόμο μου. 






Ξέρω ότι ποτέ δεν ήμουν 

“αρκετός” για εσένα, αλλά 

ήμουν αληθινός. 




Ξέρω ότι με κατηγορείς για

 τις φορές που δεν σε 

βοήθησα 

ανταποκρινόμενος 

στην κραυγή  σου, 

αλλά εκείνες τις φορές 

σε βοήθησα με

την αποχή μου, γιατί   έμαθες να 

περπατάς μονάχος. 

Ξέρω ότι περίμενες να σου

στρώσω το σίγουρο δρόμο 

και απογοητεύτηκες που 

δεν το έκανα, αλλά έτσι 

πήρες το μονοπάτι σου. 



Ξέρω ότι μου το 

κρατάς που στη 

δυσκολία 

δεν σου έδωσα

το χέρι μου για να στη

λύσω, αλλά έτσι 

υπερβαίνεις τις τωρινές σου δυσκολίες. 


Ίσως 

να ονειρεύεσαι

κάποιον άλλον 

για ιδανικό, 


αλλά σου  έδειξα την αλήθεια  μου για να μπορείς 

να κρίνεις τι θα κρατήσεις και τι θα αφήσεις. 


Είμαι ένας άνθρωπος και

εγώ, πονάω στον πόνο 

σου, λυπάμαι με τη λύπη 

σου, ξενυχτάω με την 

αγωνία σου, 

προβληματίζομαι για την 

επόμενη μέρα σου, αλλά χωρίς να με 

βλέπεις. 


Γιατί πρέπει να

σου μάθω τη 

δύναμη για να 

αυτονομηθείς. 



Μόνο ένα να θυμάσαι πάντα. 

Είμαι δίπλα σου και σε αγαπώ.


Από Δημήτρη Νομικό


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου