Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

Το Ευχαριστώ! Bert Hellinger

Για  όλους 


εμάς 

που έχουμε 

την τύχη 

& την τιμή 



να λαμβάνουμε αυτό το δώρο της 

γνώσης, της βιωματικής εμπειρίας, αλλά & 

της διδασκαλίας, του Bert Hellinger  

& να μεταδίδουμε στην πράξη 

αυτό που μας χαρίστηκε έτσι ώστε να

 "πλουτίσουν" και οι άλλοι με

 αυτό που πλούτισε εμάς.......



Ευχαριστώ!!! 





Το ευχαριστώ 

σημαίνει

να πάρω αυτό που

 μου δίνεται


να το κρατώ


 προσεκτικά στα χέρια,

να το πάρω μέσα μου, στην καρδιά μου,

μέχρι να νιώσω βαθιά μέσα μου

ότι είναι κομμάτι του εαυτού μου.


Το ευχαριστώ

 σημαίνει επίσης,

στην πράξη να δώσω

 παραπέρα ότι μου

 χαρίστηκε, 

& ότι με αυτό τον τρόπο έγινε μέρος μου, 

έτσι ώστε κι άλλοι να πλουτίσουν από 

αυτό που & εγώ πλούτισα.



Τότε μόνο ολοκληρώνεται αυτό που μου 

δόθηκε.


Bert Hellinger






Υπέροχα λόγια που περιγράφουν το ύψιστο

 συναίσθημα της ευγνωμοσύνης,

 που μεταμορφώνει τον καθένα 

που τολμά να είναι ευγνώμων. 



Κάθε ευχαριστώ που έχω βιώσει με αυτόν

 τον τρόπο με βοήθησε να γκρεμίσω τα τείχη

 της προσωπικής μου μοναξιάς,  

με οδήγησε στην ένωση με την ψυχή μου, 

με έμαθε την αρμονία στο δίνω παίρνω,

αποκατέστησε τη 

θέση μου, 

αποσαφήνισε τις 


σχέσεις μου με τους άλλους

 & με έφερε σε επαφή με την προσωπική μου 

δύναμη!!! 

Ευχαριστώ από τα βάθη της ψυχής μου για 

το δώρο αυτό που έλαβα!!!






Η ευτυχία μου είναι πλήρης, 

όταν όλοι όσοι ανήκουν 

στην οικογένειά μου 

έχουν μια θέση στην καρδιά μου. 

Bert Hellinger 


Πηγές: Αν ήξερες πόσο πολύ Σ΄αγαπώ  Charlot Palmgrem Αλφάβητο
Birt Hellinger


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου