Πέμπτη 27 Ιουνίου 2019

ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ ΣΑΜΟΥΗΛ



Ο Αρχάγγελος Σαμουήλ 


 Η Αγάπη του Θεού. 

Αυτός που αναζητά τον Θεό.

Είναι ο Αρχάγγελος της Αγάπης και των Σχέσεων.

Ο Αρχάγγελος Σαμουήλ είναι ένας τρυφερός, ευγενικός και γλυκός Άγγελος που μας συνοδεύει στο μονοπάτι της ζωής να κάνουμε το ταξίδι μας ομαλό και επιτυχημένο.

Ανήκει στην 3η ακτίνα που εκφράζει την ικανότητά μας να αγαπάμε, να φροντίζουμε τους άλλους, να προσφέρουμε και να δεχόμαστε αγάπη, μια αγάπη που υπερβαίνει και μεταμορφώνει τον εαυτό μας και μας φέρνει μέσα από τη συμπόνια πιο κοντά στο Θεϊκό. 

Ο Αρχάγγελος Σαμουήλ μας βοηθάει σε όλες μας τις σχέσεις και ειδικότερα εκείνες που αλλάζουν τη ζωή μας, όπως είναι οι αντιπαραθέσεις, το διαζύγιο, το πένθος. 

Επικλήσεις για τον Αρχάγγελο Σαμουήλ:

Αρχάγγελε Σαμουήλ γέμισε την Καρδιά μου με ανιδιοτελή αγάπη.

Αρχάγγελε Σαμουήλ καθοδήγησέ με να νιώσω αγάπη για τους άλλους και τον εαυτό μου.

Αρχάγγελε Σαμουήλ διώξε τα αρνητικά μου συναισθήματα και τον πόνο που έχω στην καρδιά μου.

Αρχάγγελε Σαμουήλ βοήθησέ με να ενδυναμώσω τις σχέσεις μου με τον/την…..

Αρχάγγελε Σαμουήλ βοήθησέ με να αποδεσμευτώ με τον/την …….

Απόσπασμα από το Βιβλίο Στους Δρόμους των Αγγέλων

Όλα όσα θα θέλατε να γνωρίζετε για τους Αγγέλους & πως θα έρθετε σε επαφή μαζί τους! 

Σας καλώ σε ένα ταξίδι Στους Δρόμους των Αγγέλων! 

Τα Μαθήματα Αγγέλων είναι φτιαγμένα για να μας βοηθήσουν και να μας δώσουν τεχνικές για Επικοινωνία, Καθοδήγηση, Προστασία, Κάθαρση, Αυτογνωσία & Θεραπεία με την βοήθεια των Αγγέλων... 

Συνδεθείτε με τους Αγγέλους & γίνετε ένας Ανθρώπινος Άγγελος επί της Γης! 

Τα μαθήματα Αγγέλων είναι ανοιχτά σε όλους, και φυσικά σε όλους τους Αγγελικούς Θεραπευτές, που μπορούν να κάνουν την πρακτική θεραπευτική τους. 

Αγοράστε το Βιβλίο  «Στους Δρόμους των Αγγέλων» ΕΔΩ

Γραφτείτε στο κανάλι μας στο Youtube 

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ


Καίτη Σαμαρτζή
Στους Δρόμους των Αγγέλων
www.angelsroads.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου