Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017

SPIRITUAL MARKETING LIFE PLAN ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΛΑΝΟΥ Β΄ Μέρος


ΣΧΕΔΙΟ ΖΩΗΣ 2017 

SPIRITUAL MARKETING
LIFE PLAN 

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΛΑΝΟΥ Β΄ Μέρος

Soul Deep Life Solutions
Change Your Thinking Change Your Life

Σε αυτήν την 2η Ημερίδα θα μάθουμε πως θα Υλοποιήσουμε το Πλάνο μας & πως θα επιτύχουμε τους Στόχους μας.



ΣΧΕΔΙΟ ΖΩΗΣ 2017 THINK DIFFERENT

Επιλέγεις να βαδίσεις στο δρόμο που θα αναδείξει τα ταλέντα και τις ικανότητές σου για την επιτυχία των στόχων αυτής της χρονιάς;

Αν άκουσες το κάλεσμα της καρδιάς σου & η επιθυμία σου είναι να μπεις στον κόσμο της επιτυχίας και να αναλάβεις το τιμόνι της ζωής σου, καλώς όρισες, με χαρά θα σε έχουμε στην ομάδα μας.

Θα λάβεις την κατάλληλη υποστήριξη & καθοδήγηση, που θα αναδείξει τις δεξιότητες, τις ικανότητες, τα αποθεματικά & τη δημιουργικότητα που έχεις.


ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ  ΓΙΑ ΔΡΑΣΗ & ΥΛΟΠΟΙΗΣΕ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ.

Η γνώση που θα λάβεις θα λειτουργήσει ως καταλύτης για τη χημική αντίδραση που θα σε οδηγήσει στην επιτυχία.

Ήρθε η ώρα να ξεπεράσεις τον εαυτό σου, να επιτύχεις & να ανακαλύψεις καινούριους δρόμους.

Μέσα από την ανασκόπηση & την αναδρομή των εμπειριών, των προκλήσεων, των επιτευγμάτων, των διδαγμάτων & των μαθημάτων της προηγούμενης χρονιάς, θα οριοθετήσουμε το νέο σχέδιο δράσης για την υλοποίηση των επιθυμιών & των στόχων μας.

Ο σκοπός της εργασίας και του προγραμματισμού είναι να σχεδιάσουμε τις ενέργειές μας, έτσι ώστε να βιώσουμε την πιο σημαντική χρονιά μας μέχρι σήμερα.

Λοιπόν μη χάνουμε χρόνο.

Το ταξίδι ξεκινά.

Η ζωή μας & η ευτυχία μας είναι στην κυριολεξία στο χέρι μας.

Εμείς είμαστε οι συν-δημιουργοί της ευημερίας μας.





Γιατί τα Θαύματα δεν σταματούν ποτέ!
Επιτρέψτε στον εαυτό σας να λάβει!

Όσο επιτρέπετε στον εαυτό σας να λάβει τόσο περισσότερα θα έχετε διαθέσιμα να δίνετε σε άλλους.

Θαύματα Αφθονία Δώρα Υποστήριξη και Καθοδήγηση!

Επιτρέψτε στον εαυτό σας να βοηθήσει άλλους έτσι ώστε να μπορέσετε να περάσετε αυτά τα δώρα στην ροή της αφθονίας που είναι διαθέσιμη σε όλους.

Σήμερα θα θρέψω με αγάπη το έμβρυο του θεού που κρύβω στην ψυχή μου.

Θα αφιερώσω την προσοχή μου στο πνεύμα, που ζωοποιεί το σώμα και το νου μου.

Θα επικεντρώσω την προσοχή μου στη βαθιά σιγή μέσα στην καρδιά μου.

Θα μεταφέρω τη συνείδηση της αχρονικής, αιώνιας Ύπαρξης στο μέσο της εμπειρίας του χρόνου.
Θα κάνω έναν κατάλογο των ξεχωριστών μου χαρισμάτων.

Στη συνέχεια θα καταγράψω όλα όσα μου αρέσει να κάνω, εκφράζοντας παράλληλα τα μοναδικά μου χαρίσματα.  
Όταν εκφράζω αυτά τα χαρίσματα και τα θέτω στην υπηρεσία της ανθρωπότητας, χάνω την αντίληψη του χρόνου και δημιουργώ την αφθονία, τόσο στη ζωή μου όσο και στις ζωές των άλλων.

Θα αναρωτιέμαι καθημερινά: «Πώς μπορώ να υπηρετήσω;» ή «Πώς μπορώ να βοηθήσω;»  Οι απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα, θα μου επιτρέψουν να βοηθήσω και να εξυπηρετήσω τους συνανθρώπους μου με αγάπη.


Εύχομαι η αποτελεσματική συνεργασία μας να στεφθεί με απόλυτη επιτυχία.

Θα είμαι στη διάθεσή σας για κάθε πληροφορία

Καίτη Σαμαρτζή 
Life & Spiritual Coach
Τηλ. 6945 155 313



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου