Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2016

Το Βιβλίο μου! Στους Δρόμους των Αγγέλων!

Τα θαύματα πάντα συμβαίνουν στη ζωή!

Ειδικότερα την παραμονή των Χριστουγέννων αυτή είναι μια ημέρα φτιαγμένη για θαύματα!



Ένα τέτοιο θαύμα συνέβη και στην δική μου ζωή την παραμονή των Χριστουγέννων!

Έχω την απέραντη χαρά και ευτυχία να κρατώ στα χέρια μου το βιβλίο μου Στους Δρόμους των Αγγέλων!

Είναι υπέροχο να βλέπεις τυπωμένο και λαμπερό το όνειρό σου και το θαύμα των Χριστουγέννων να είναι υλοποιημένο μπροστά σου!

Η συγκίνηση μου είναι μεγάλη! 

Ένα μαγικό ραβδάκι το υλοποίησε μπροστά στα μάτια μου, με χαρούμενα φωτεινά χρώματα και χρυσά γράμματα!

Είναι υπέροχο!

Σας ευχαριστώ Άγγελοι!









Διάσταση: 14Χ21
Σελίδες: 208
Τιμή: 15 ευρώ
isbn: 978-960-564-307-2


Αγγελικό Ημερολόγιο

ΟΔΗΓΟΣ για Καθοδήγηση, Θεραπεία, Θαύματα και Εμπνεύσεις με τη βοήθεια των Αγγέλων

Όλα όσα θα θέλατε να γνωρίζετε για τους Αγγέλους και πώς θα έρθετε σε επαφή μαζί τους. 

Οι Άγγελοί σας επιθυμούν να συνδεθούν μαζί σας. 

Μην τους αφήσετε άλλο να περιμένουν. 

Καλέστε τους στη ζωή σας και ζήστε μαγικά. 

Πώς θα έρθετε σε επαφή με τα Φωτεινά Όντα του Αγγελικού Βασιλείου; 

Πώς θα συνεργαστείτε με τους αόρατους Φτερωτούς Βοηθούς σας; 

Πώς μπορούν να σας βοηθήσουν σε κάθε τομέα της ζωής σας; 

Θα μάθετε τα μυστικά και τις τεχνικές, τους τρόπους και τις μεθόδους για επαφή, επικοινωνία, αλλά και καθοδήγηση με τον Φύλακα Άγγελό σας, αλλά και με ολόκληρο το Αγγελικό Βασίλειο του Φωτός. 

Συνδεθείτε με τους Αγγέλους και γίνετε ένας Ανθρώπινος Άγγελος επί της Γης.

Πάντα στη ζωή σου να περπατάς, με ένα αστέρι να σε οδηγεί, με έναν ήλιο στην πλάτη σου και με έναν Άγγελο στο πλευρό σου! 

Και τώρα είμαι έτοιμη να το μοιραστώ μαζί σας!

Μπορείτε να το προμηθευτείτε με πολλούς τρόπους!

Να μερικοί από αυτούς!

·     Από επιλεγμένα βιβλιοπωλεία στην Αθήνα, την Θεσσαλονίκη & τα Ιωάννινα.

·     Στην παρουσίαση του βιβλίου που θα γίνει στην Αθήνα στις 11/1/2016 Στη Στοά του Βιβλίου στις 6.30μμ.

·     Στην παρουσίαση του βιβλίου που θα γίνει στην Θεσσαλονίκη στις 22/1/2016 στο βιβλιοπωλείο Ψαράς στις 7:00 μ.μ.


·     Από τον Εκδοτικό οίκο Οσελότος

·     Να το παραγγείλετε στο ιντερνετ

·     Από την Αμάλθεια στέλνοντας μήνυμα ΕΔΩ: 

Εύχομαι το βιβλίο να είναι ένα πολύτιμο εργαλείο ανάπτυξης και φώτισης!

Σας Ευχαριστώ πολύ, που περπατάτε μαζί μου Στους Δρόμους των Αγγέλων!

Αγάπη & Φως
Καίτη Σαμαρτζή


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου