Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

ΑΦΗΝΩ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΡΟΗ

Το να αφήνω τα πράγματα στην ροή δεν σημαίνει ότι σταματώ να νοιάζομαι,σημαίνει ότι δεν μπορώ να κάνω κάτι στην θέση κάποιου άλλου. 

Με το να αφήνω τα πράγματα στην ροή δεν αποκόβομαι, αλλά αντιλαμβάνομαι ότι δεν μπορώ να ελέγχω τον άλλον.

Με το να αφήνω τα πράγματα στην ροή δεν σημαίνει ότι διευκολύνω, αλλά επιτρέπω στο να μάθω από τις φυσικές συνέπειες.

Με το να αφήνω τα πράγματα στην ροή παραδέχομαι την έλλειψη της δύναμης μου, που σημαίνει ότι το αποτέλεσμα δεν βρίσκεται στα χέρια μου.

Με το να αφήνω τα πράγματα στην ροή δεν προσπαθώ να αλλάξω ή να κατηγορήσω τον άλλον,  αλλά αντιλαμβάνομαι ότι μπορώ μόνο να αλλάξω τον εαυτό μου.

Το να αφήνω τα πράγματα στην ροή δεν είναι το ότι δεν ενδιαφέρομαι , αλλά το ότι νοιάζομαι.

Το να αφήνω τα πράγματα στην ροή δεν είναι το να διορθώνω, αλλά το να είμαι υποστηρικτικός.

Το να αφήνω τα πράγματα στην ροή δεν είναι το να επικρίνω, αλλά το να επιτρέπω στον άλλον να είναι ένα ανθρώπινο ον.

Το να αφήνω τα πράγματα στην ροή δεν σημαίνει να βρίσκομαι στην μέση τακτοποιώντας τα αποτελέσματα,
αλλά το ότι επιτρέπω στους άλλους να επηρεάσουν τα δικά τους αποτελέσματα.



Το να αφήνω τα πράγματα στην ροή είναι να μην είμαι προστατευτικός, αλλά το να επιτρέπω στον άλλον να αντιμετωπίσει την πραγματικότητα.

Το να αφήνω τα πράγματα στην ροή δεν είναι το να αρνούμαι, αλλά το να αποδέχομαι.

Το να αφήνω τα πράγματα στην ροή δεν είναι το να γκρινιάζω, να επιπλήττω, να μαλώνω, αλλά το να ψάχνω για τα δικά μου ελαττώματα και να τα διορθώνω.

Το να αφήνω τα πράγματα στην ροή δεν είναι το να προσαρμόζω τα πάντα στις δικές μου επιθυμίες, αλλά το να αποδέχομαι την κάθε μέρα ως έχει και να απολαμβάνω την στιγμή.

Το να αφήνω τα πράγματα στην ροή δεν είναι το να επιπλήττω και να καθοδηγώ τον οποιονδήποτε, αλλά το να γίνω ο καλύτερος άνθρωπος που μπορώ.

Το να αφήνω τα πράγματα στην ροή δεν σημαίνει ότι μετανιώνω για το παρελθόν, αλλά ότι μεγαλώνω και ζω για το μέλλον.

Το να αφήνω τα πράγματα στην ροή σημαίνει ότι φοβάμαι λιγότερο και αγαπώ περισσότερο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου