Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014

ΓΡΑΨΤΕ ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΦΥΛΑΚΑ ΑΓΓΕΛΟ ΣΑΣ

Υπάρχουν πολύ τρόποι για να επικοινωνήσετε  με τον Φύλακα Άγγελο σας.... 



Ένας από αυτούς είναι να του  γράψετε ένα  Γράμμα !!!

Ένας ιδιαίτερος τρόπος για να έρθετε σε επαφή με το φύλακα άγγελό σας  είναι να του γράφετε ένα γράμμα.  

Γράψτε.     

Φύλακα Άγγελέ μου!   

 Συνειδητοποιώ ότι βρίσκεσαι γύρω μου ότι με προστατεύεις και με καθοδηγείς, κάθε μέρα της ζωής μου, αλλά τώρα επιθυμώ να σε γνωρίσω καλύτερα. 

Σε παρακαλώ έλα σε επαφή μαζί μου ώστε να έλθουμε πιο κοντά ο ένας στον άλλον.   

Σε ευχαριστώ.   

Γράψτε το γράμμα, βάλτε το σε ένα φάκελο και γράψτε απ’ έξω «Στο Φύλακα Άγγελό μου»  σφραγίστε το και κάψτε το, κάνοντας μια μικρή τελετή. 


Να είστε σίγουροι ότι ο άγγελός σας θα λάβει το γράμμα και θα έρθει σε επαφή μαζί σας.  




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου