Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

Αγαπώ και αποδέχομαι τον εαυτό μου.

Αγαπώ τον εαυτό μου!

Δέχομαι το σώμα μου σαν ένα καλό φίλο. 

Κάθε κύτταρο του σώματός μου έχει Θεϊκή Ευφυΐα. 

Ακούω αυτό που μου λέει & γνωρίζω πως η συμβουλή του είναι γόνιμη.

Έχω θεϊκή προστασία και καθοδήγηση.

Αποδέχομαι την απόλυτη υγεία ως φυσική κατάσταση της ύπαρξής μου.

Τώρα ελευθερώνω από μέσα μου συνειδητά όλα το νοητικά πρότυπα που θα μπορούσαν να εκδηλώσουν κάποια ασθένεια με οποιονδήποτε τρόπο.

Αγαπώ και αποδέχομαι τον εαυτό μου.

Αγαπώ και αποδέχομαι το σώμα μου, το τρέφω με θρεπτικές τροφές και ποτά. 

Το γυμνάζω με τρόπους που με διασκεδάζουν. 

Το σώμα μου είναι μια υπέροχη και θαυμαστή μηχανή & νοιώθω υπερήφανος που ζω μέσα σ΄αυτήν.


Αγαπώ και είμαι γεμάτη ενέργεια.

Στον κόσμο μου όλα πηγαίνουν καλά.

Louise Hay


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου