Σάββατο, 22 Δεκεμβρίου 2012

Test Προσωπικότητας Το Αρχέτυπο του Παιδιού


Το Αρχέτυπο του Παιδιού


Ανακαλύψτε τη μοναδική προσωπικότητά σας στο Αρχέτυπο του παιδιού, μέσα από τα επτά κοινά πρότυπα συμπεριφοράς.  





Κάντε το τεστ και κατανοήστε τον εαυτό σας με νέο τρόπο.




Ανακαλύψτε ποια από τα διάφορα αρχέτυπα του παιδιού  μπορεί να έχετε στο κάθε αρχέτυπο σημειώνοντας  τον αριθμό που περιγράφει πώς αισθανθήκατε και ενεργήσατε ως παιδί και ως ενήλικας.






Το κλειδί για να ανακαλύψετε το δικό σας αρχέτυπο παιδιού είναι να κοιτάξετε για μια δια βίου κατάσταση που διαπιστώνεται σε όλη τη ζωή σας.



Εάν ταυτιστείτε με τρία ή περισσότερα από τον ίδιο αριθμό διαβάσετε την αντίστοιχη κατηγορία για την επαλήθευση του δικού σας αρχέτυπου παιδιού.




Σενάριο A

1. Ποτέ δεν αισθάνθηκα ότι ανήκω στην οικογένειά μου.


2. Κανείς στην οικογένειά μου δεν με κατανόησε πραγματικά.




3. Θα ήταν πιο εύκολο να συνεχίσω να ζω στο πατρικό μου.
 

4.Η Παιδική μου  ηλικία ήταν καλή. Ένιωσα να με αγαπούν και να με προστατεύουν.


5. Είχα την τέλεια παιδική ηλικία.



6. Ένιωθα μόνος και αόρατος σαν παιδί.


7. Ένιωθα πιο κοντά στο κατοικίδιο μου από ό, τι στην οικογένειά μου.


Σενάριο  B


1. Δεν μπορώ να εμπιστευτώ κανέναν άλλον, εκτός από τον εαυτό μου.


2. Ήμουν πάρα πολύ ευαίσθητο παιδί και ευάλωτος συναισθήματά.


3. Ομολογώ ότι έπαιζα με τα παιχνίδια μου μέχρι και μεγαλύτερη ηλικία.


4. Φοβόμουν το σκοτάδι και τον μπαμπούλα.


5. Δεν θυμάμαι τίποτα κακό να συμβαίνει, όταν ήμουν παιδί.


6. Συνήθιζα να κρύβομαι σε ντουλάπες, όταν ήμουν φοβισμένος ή αναστατωμένος.


7.Την Παιδική μου  ηλικία ως επί το πλείστον τη πέρασε έξω από το σπίτι.



Σενάριο  Γ


1. Ένιωθα πιο άνετα στα σπίτια των φίλων μου από ό, τι στο σπίτι μου.


2. Σαν παιδί συχνά με κατηγορούσαν και ήμουν πολύ θλιμμένος.


3. Η ζωή πρέπει να είναι μια παιδική χαρά όπου ο καθένας διασκεδάζει .


4. Αισθανόμουν πάντα μια ακλόνητη σύνδεση με τον Θεό / Πηγή.


5. Τα Παραμύθια με χαρούμενο τέλος είναι το καλύτερο μου.


6. Είχα δυσκολία εκφράζω λεκτικά τον εαυτό μου ως παιδί.


7. Ήθελα να εργαστώ με τα ζώα, όταν μεγαλώσω



Σενάριο Δ


1. Μερικές φορές αναρωτήθηκα αν ήμουν επιθυμητός ή με βρήκαν στο κατώφλι.


2. Προσπάθησα να φαίνομαι σκληρός σαν παιδί και προσποιούμουν ότι οι άλλοι δεν μπορούν να με βλάψουν.


3. Ως ενήλικος τα πηγαίνω καλύτερα με τα παιδιά από ότι με τους ενήλικες.


4.Οι Τρομακτικές ταινίες με επηρεάζουν για πολύ καιρό.


5. Πάντα ένιωθα ότι με κάποιο τρόπο τα μαγικά πλάσματα ήταν όντος πραγματικά.


6. Όταν βρίσκομαι σε μια μεγάλη ομάδα η φωνή και οι απόψεις μου δεν ακούγονται από τους άλλους.


7. Καταλαβαίνω τη γλώσσα του σώματος καλύτερα από τη λεκτική επικοινωνία.



Σενάριο  E


1. Εκτιμώ την ανεξαρτησία μου και προτιμώ να κάνω πράγματα μόνος μου.


2. Νιώθω πόνο και βλάπτω τους άλλους.


3. Θα προτιμούσα να παντρευτώ κάποιο πλούσιο άτομο και να μη χρειάζεται να εργάζομαι.


4. Τους καταθλιπτικούς ανθρώπους που με τραβάνε προς τα κάτω τους αποφεύγω.



5. Σαν παιδί ήμουν απαισιόδοξος για τη ζωή και τις δυνατότητες μου.


6. Οι άνθρωποι δεν μπορούν να δουν αυτό που πραγματικά είμαι.



7. Ήθελα να περνώ τον χρόνο μου στη φύση από το να πάω στη Disneyland.


Σενάριο Ζ


1. Το να γίνω αποδεκτός ήταν ή είναι ένα τεράστιο ζήτημα για μένα.


2. Η Συγχώρεση και η κατανόηση είναι σημαντικές ιδιότητες σε ένα πρόσωπο.


3. Το να Μεγαλώσω και να έχω ευθύνες με φοβίζει.



4. Οι Αγαπημένες μου ταινίες είναι αυτές που είναι ευχάριστες,  με εμπνέουν και με ανεβάζουν.




5. Μερικές φορές θα ήθελα να μπορούσα να έχω ένα μαγικό ραβδί και να αποκτώ ό, τι χρειάζομαι.





6. Κάνω συχνά καλές πράξεις ανώνυμα.


7. Αγαπώ την ιδέα της ζωής μακριά από τη γη και να είμαι σε αρμονία με τη γη.


Σενάριο Η


1. Βαθιά μέσα μου ξέρω τι χρειάζεται για να καταφέρω οτιδήποτε.


2. Θέλω να βοηθώ τους άλλους που βρίσκονται σε συναισθηματικό πόνο, ιδιαίτερα αυτούς που  υποφέρουν από την παιδική τους ηλικία.





3. Οι άνθρωποι συχνά λένε ότι αισθάνονται ότι απειλούνται ή κρίνονται από εμένα.



4. Άλλοι μου λένε ότι είμαι ένα καλό παράδειγμα και ότι εμπνέονται από εμένα.






5. Πραγματικά πιστεύω ότι όλα είναι δυνατά και έχω την  ικανότητα για να βλέπω τα καλά  στους άλλους.



6. Είμαι ένας καλός ομαδικός παίκτης και ένας σκληρά εργαζόμενος που δεν χρειάζεται την έγκριση άλλων.








7. Αισθάνομαι βαθιά σύνδεση με τα ζώα και πιστεύω ότι είναι οι μεγαλύτεροι δάσκαλοι μας.



Αν έχεις σημειώσει περισσότερα με τον αριθμό 1
  
τότε μπορεί να έχετε αρχέτυπο του Ορφανού Παιδιού.  


Το Ορφανό Παιδί έχει μια ισχυρή αίσθηση της ανεξαρτησίας και της αυτονομίας καθώς και μια τάση σκιάς της αναζήτησης ακατάλληλης ή υποκατάστατης  οικογένειας για να αισθανθούν ότι ανήκουν κάπου.



Αν έχεις περισσότερα με τον αριθμό 2 

τότε ανήκεις  στο αρχέτυπο του Πληγωμένου Παιδιού.  Το πληγωμένο παιδί νιώθει βαθιά συνδεδεμένο με άλλα πληγωμένα παιδιά, έχει συμπονετική φύση και συγχωρεί. 

Μπορεί επίσης να κολλήσει στο να κατηγορεί τους γονείς του και τον πόνο της παιδικής ηλικίας του για τα τρέχοντα προβλήματα.


Αν έχεις περισσότερα με τον αριθμό 3 

τότε ανήκεις στο αρχέτυπο του Αιώνιου Παιδιού.  

 Τα  Αιώνια Παιδιά είναι αγαπητά, παιχνιδιάρικα και την αποδέχονται τη ζωή. 

Η σκιά των Αιώνιων  παιδιών είναι ότι εξαρτώνται από άλλους για την ασφάλεια τους και έχουν δυσκολία να αναλαμβάνουν ευθύνες.


Το Θείο Βρέφος ανήκει στον αριθμό 4. 

Το Θείο Βρέφος φέρνει μια αύρα από την καθαρότητα, την καλοσύνη και το φως που οι άλλοι σ΄αυτούς βρίσκουν έμπνευση. 

Η σκιά του Θείο Βρέφος είναι σε θέση να ζει με αρνητικότητα και σε φοβερή και άσχημη κατάσταση.


Ο αριθμός 5 είναι το Μαγικό Παιδί. 

Το μαγικό παιδί βλέπει τις δυνατότητες και τα καλά  στη ζωή, και υπάρχει μια ιερή ομορφιά σε όλα τα πράγματα. 






Η σκιά μαγικού παιδιού πιστεύει ότι η προσπάθεια δεν είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη και είναι επιρρεπές στην απαισιοδοξία και την κατάθλιψη.


Εάν απαντήσατε με τον  αριθμό 6 

μπορεί να έχετε το αρχέτυπο του Αόρατου Παιδιού

Το αόρατο παιδί είναι σε θέση να ζήσει από μια αλήθεια μέσα του  κάνοντας καλές πράξεις ανώνυμα για λογαριασμό τρίτων. 

Η σκιά του αόρατου παιδιού  πιστεύει ότι η διαφυγή είναι η μόνη του επιλογή και έχει δυσκολία να διεκδίκηση δύναμη του. 


Εάν απαντήσατε κυρίως με αριθμό 7 


ανήκετε στο Παιδί της Φύσης

Το παιδί της  φύση έχει μια βαθιά σχέση με τη γη και ζωικό βασίλειο. 

Είναι συχνά προικισμένος με χαρίσματα ζώων  και σχετίζετε πιο άμεσα με τα ζώα από τους ανθρώπους.   

H Σκιά του Παιδιού της Φύσης  μπορεί να εκδηλωθεί ως αδιαφορία ή  κατάχρηση της γης και των ζώων,  σαν ένα είδος αυτο-απόρριψης . 

Μπορεί επίσης να αγνοήσει τον άνθρωπο ως ασήμαντο.






Μετάφραση Λάζαρος Πουτσελάς, Καίτη Σαμαρτζή




Μωρό - Άλκιστης Πρωτοψάλτη - Λίνα Νικολακοπούλου 

 

 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου