Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΣΤΟΝ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟ ΜΙΧΑΗΛ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ


Αγαπητέ Θεέ, 

Αρχάγγελε Μιχαήλ....

Σε παρακαλώ βοήθησέ με να καταλαβαίνω το παιδί μου. 

Σου ζητώ να περιβάλλεις το παιδί μου με αγάπη, σοφία και ευφυΐα. 

Παρακαλώ βοηθήστε το παιδί μου να κατανοήσει και να αποδεχθεί την ευθύνη για τη συμπεριφορά του - της. 

Σου ζητώ να καθοδηγήσεις το παιδί μου να κάνει έξυπνες επιλογές με βάση την αγάπη, και όχι τον φόβο.   

Ζητώ από Σένα και τον Αρχάγγελο Μιχαήλ και παρακαλώ να καθαρίσετε το παιδί μου και να απενεργοποιήστε τα τυχόν μπλοκαρίσματα που θα μπορούσαν να παρεμβαίνουν στην ευτυχία του. 

Σας ευχαριστώ.

Dear God, 

Please help me understand my child. 


I ask that You surround my child with love, wisdom, and intelligence. 

Please help my child understand and accept responsibility for his-her behavior. 

I ask that You guide my child to make intelligent choices based upon love, not fear. 

I ask that You and Archangel Michael please clear my child of any attachments or blocks that could be interfering with his-her happiness. 

 Thank You.

Μετάφραση Καίτη Σαμαρτζή-Λάζαρος Πουτσελάς
 
Doreen Virtue Official Fan Page




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου