Τρίτη 31 Μαΐου 2011

ΘΕΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ




ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΤΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΑΣ ΜΕ ΘΕΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ  
Είμαι & ήμουν τέλειος,-α.

Μπορώ να κάνω & να γίνω οτιδήποτε.







Έχω αγαπήσει, έχω αγαπηθεί & αγαπώ. Αυτό το αναγνωρίζω & το αποδέχομαι.

Φιλοδοξώ να αποκτήσω ένα ανώτερο επίπεδο  συνειδητότητας & θα το πετύχω. 


 Ζω μέσα σε ένα φιλικό σύμπαν που ξεδιπλώνεται όπως θα έπρεπε.



Βλέπω τα γεγονότα & τους ανθρώπους στη ζωή μου ως ευκαιρίες μάθησης. Ξέρω ότι η βάση των εμπειριών μου είμαι εγώ.

Ξέρω ότι οποιαδήποτε στιγμή, έχω τη δύναμη να αναμορφώσω την ποιότητα της ζωής μου.


Ξέρω ότι οι εμπειρίες μου καθορίζονται από τη στάση μου.


Νοιώθω & ξέρω ότι θα συνεχίσω να νοιώθω, ζωντάνια, συνειδητότητα & χαρά.




Ξέρω ότι για τη ζωή μου είμαι υπεύθυνος, -η, εγώ & ότι εγώ δημιουργώ & ζω την κάθε στιγμή της.

Επιλέγω να ζήσω τη ζωή δοκιμάζοντας κάθε στιγμή τις εμπειρίες της δημιουργίας μου… αιώνια αγάπη, πλήρη υγεία, απεριόριστη ευτυχία & τέλεια ειρήνη.


Προσφέρω στον κόσμο αγάπη & ειρήνη & αυτό μου ανταποδίδεται.





Το καλό που κάνω αναγνωρίζεται από τον εαυτό μου & τους γύρω μου.

Πιστεύω στον εαυτό μου & ξέρω ότι η αγνή μου πρόθεσή είναι ένα μαγικό ραβδί.

Μπορώ να κάνω & να γίνω οτιδήποτε.



Επιτρέψτε στον εαυτό σας να πιστέψει τις δηλώσεις & δείτε πως αισθάνεστε. 









Αν νιώσετε πως θα θέλατε να τα πιστέψετε αλλά δεν ξέρετε αν θα το καταφέρετε, σκεφτείτε πως η πίστη δημιουργεί την πραγματικότητα






 

Υπάρχει μια παλιά παροιμία των ινδιάνων Καγιέν, που θα έπρεπε να γίνει μια από τις αγαπημένες σας.  
  « Γίνε αυτό που είσαι». 





Στην πραγματικότητα, όλοι είμαστε έξυπνοι.


Όλοι μας περιβαλλόμαστε από πλούτο. 

Σε όλους μας πολλά πράγματα πάνε καλά κάθε μέρα. 


Απλώς, πολλές φορές ξεχνάμε να το παρατηρήσουμε.

 Αν ξεκλέβουμε κάθε μέρα λίγο χρόνο από τις ασχολίες & τις υποχρεώσεις μας, θα μπορούσαμε να γνωρίσουμε καλύτερα τον εαυτό μας. 

Μπορούμε να ξεκινήσουμε από τις προσωπικές επιτυχίες της καθημερινής ζωής. 

 

Ακόμα & οι «μικρές νίκες» της ημέρας μπορούν να είναι σημαντικές. 

Όλοι μας έχουμε πληθώρα από ταλέντα & ικανότητες, αλλά συχνά τα χρησιμοποιούμε χωρίς να δίνουμε σημασία.




Κάποτε ρώτησαν τον Αϊνστάιν ποιο κατά την γνώμη του είναι το πιο σημαντικό ερώτημα που πρέπει να απαντήσει η ανθρωπότητα σήμερα. 




Η απάντησή του ήταν:    « Είναι άραγε το Σύμπαν φιλικό»; 


 

Ας υποθέσουμε ότι υιοθετούμε & δεχόμαστε ότι η πραγματικότητα δεν είναι τίποτε άλλο από μια σειρά αντιλήψεων, που προγραμματίζονται από την πίστη. 

Τότε η απάντηση στην ερώτηση του Αϊνστάιν είναι προφανής. 


Αν πιστεύεις ότι το Σύμπαν είναι φιλικό, τότε για σένα είναι. 



Αντιθέτως, αν πιστεύεις στο Νόμο του Μέρφι, πως αν κάτι είναι να πάει στραβά, θα πάει, τότε για σένα πραγματικά θα είναι όλα εχθρικά. 


Μπορείς να πιστεύεις ότι θέλεις.  



Προσέξτε τι είδους ζωή δημιουργεί η κάθε σας πεποίθηση.



Ο τρόπος με τον οποίο επιλέγεις να δεις τον κόσμο, δημιουργεί τον κόσμο μέσα στον οποίο θα ζήσεις.








«Μπορείς να σκέφτεσαι την ζωή ως ένα όνειρο, γιατί δεν μπορείς να αποδείξεις με τη λογική ότι δεν είναι έτσι». Άλμπερτ Αϊνστάιν



 «Αν πιστεύεις σε κάτι, τότε θα το δεις». Γουέιν Ντάιερ


Το συμπέρασμα είναι: Αν η πίστη δημιουργεί την πραγματικότητα, γιατί να μην προγραμματίσουμε μια ελαφριά ρομαντική κωμωδία, αντί να ζήσουμε ένα «βαρύ» δράμα;







Δοκιμάστε να διαβάσετε τις δηλώσεις δυο φορές την ημέρα για 21 ημέρες & παρατηρήστε τι συμβαίνει στις προσωπικές σας εμπειρίες. 








Αν σας αρέσουν τα αποτελέσματα, διαβάζετέ τες συνέχεια.






«Η όρασή σας θα γίνει πιο καθαρή μόνο όταν μπορέσετε να κοιτάξετε μέσα σας. 

Έξω είναι όλα δυσαρμονικά για σας. 

Μόνο μέσα μας συγχωνεύονται τα πάντα σε ενότητα. 

Όποιος ατενίζει προς τα έξω ονειρεύεται, όποιος κοιτάζει προς τα μέσα αφυπνίζεται». 

Καρλ Γιούνγκ

Επιμέλεια, Παρουσίαση, Επιλογή  Καίτη Σαμαρτζή

Βιβλιογραφία: Το Μαγικό Θέατρο. Dr Irving Oyle Εκδόσεις Έσοπτρον
Μεταμορφώστε την ζωή σας Louise Hay Εκδόσεις Η Δυναμική της Επιτυχίας





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου