Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Αγγελικές Θετικές Δηλώσεις



Να λέτε αυτές τις θετικές δηλώσεις κάθε μέρα, ώστε να αυξήσετε την αυτοπεποίθηση σας &  την αγάπη σας για τον εαυτό σας. 

Μπορείτε να τις γράψετε σε κασέτα με τη δική σας φωνή, οπότε θα έχετε μια πολύ ισχυρή κασέτα θετικών δηλώσεων ή φωτοτυπήστε αυτή τη σελίδα & βάλτε την σε μια θέση που θα την βλέπετε συχνά. 


Προσθέστε τις δικές σας θετικές δηλώσεις σχετικά με τους στόχους & τις επιθυμίες σας.


•    Τώρα περιβάλλομαι από αγγέλους.

•    Οι άγγελοι ακτινοβολούν την αγάπη του Θεού πάνω μου &      μέσα μου.

•    Δέχομαι αυτή την αγάπη από τον Θεό & τους αγγέλους.

•    Αξίζω να έχω αγάπη.

•    Αξίζω να έχω ευτυχία.

•    Αξίζω να έχω υγεία.

•    Αξίζω να έχω βοήθεια από τον Θεό & τη δέχομαι τώρα.

•    Ζητώ από τον Θεό & τους αγγέλους να  με βοηθούν  & να με καθοδηγούν.

•    Ακούω την εσωτερική μου φωνή &  τις αισθήσεις μου.

•    Η εσωτερική μου φωνή & αισθήσεις είναι καθοδήγηση από τον Θεό & τους αγγέλους.

•    Αυτή η καθοδήγηση είναι όλα όσα χρειάζομαι.



•    Ακολουθώ την καθοδήγησή μου με πλήρη πίστη.
•    Γνωρίζω ότι ο Θεός & οι άγγελοι με αγαπούν & με καθοδηγούν τώρα.
•    Αποδέχομαι την αγάπη των αγγέλων.


•    Αποδέχομαι την αγάπη.

•    Αγαπώ.

•    Είμαι αγάπη.

•    Αγαπώ τους άλλους.

•    Οι άλλοι με αγαπούν.

•    Όλοι με αγαπούν.

•    Αγαπώ όλον τον κόσμο.

•    Συγχωρώ τους πάντες.

•    Στέλνω την αγάπη του Θεού σε όποιον συναντώ.

•    Φυλάω προσεκτικά τις σκέψεις μου & επιτρέπω μόνο σε θετικές σκέψεις & σκέψεις αγάπης να  περάσουν μέσα.

•    Υπάρχει αφθονία αγάπης στον κόσμο.

•    Υπάρχουν αρκετά για όλους.

•    Υπάρχει αφθονία για να πάει παντού.



•    Έχω αφθονία σε όλα.

•    Ελκύω θαυμάσιους, γεμάτους αγάπη ανθρώπους στη ζωή μου.

•    Οι άγγελοί μου  & εγώ απολαμβάνουμε νέες ευκαιρίες για να προσφέρουμε υπηρεσίες στον κόσμο.

•    Κάθε στιγμή ανταμείβομαι.

•    Η ζωή μου είναι αρμονική  & γαλήνια.

•    Είμαι γαλήνια/ος.

•    Είμαι ακτινοβολούσα/ών.

•    Είμαι χαρούμενη/ος.

Θεραπεία με την βοήθεια των Αγγέλων
Doreen Virtue
                                                                                     


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου