Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

ΘΕΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΤΕ ΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ LOUISE HAY 2



ΘΕΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΓΑΠΗΣ & ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ

Στην απεραντοσύνη της ζωής που βρίσκομαι, όλα είναι τέλεια, ακέραια και πλήρη.
  • Επιθυμώ βαθιά να μάθω να αγαπώ τον εαυτό μου.
  •  Επιθυμώ να απελευθερώσω του εαυτό μου.
  • Επιθυμώ να αλλάξω τον τρόπο που σκέφτομαι. Επιλέγω τώρα τις λέξεις που χρησιμοποιώ.
  • Μαθαίνω με χαρά να αγαπώ όλο και περισσότερο τον εαυτό μου.
  • Στηρίζω τον εαυτό μου & η ζωή στηρίζει εμένα.
  • Αγαπώ αυτό που είμαι & όλα αυτά που κάνω.
  • Κάθε μέρα & με κάθε τρόπο γίνομαι καλύτερος, πολύ καλύτερος.
  • Είμαι ένα ακτινοβόλο άτομο, γεμάτο φως & αγάπη.
  • Έχω όλα όσα μου χρειάζονται για να απολαμβάνω τη ζωή μου κάθε στιγμή.
  • Είμαι κύριος της ζωής μου.
  • Όλα όσα χρειάζομαι βρίσκονται ήδη μέσα μου.
  • Η απόλυτη σοφία βρίσκεται μέσα στην καρδιά μου.
  • Αγαπώ & αποδέχομαι τον εαυτό μου έτσι ακριβώς όπως είναι.
  •  Αποδέχομαι όλα μου τα συναισθήματα ως μέρος του εαυτού μου.
  •  Όσο περισσότερο αγαπώ τον εαυτό μου, τόσο περισσότερη αγάπη έχω να δώσω.
  •   Βαθιά στο κέντρο της ύπαρξής μου υπάρχει μια ατέλειωτη πηγή αγάπης &  της επιτρέπω τώρα να ανέβει στην επιφάνεια, γεμίζει την καρδιά μου, το σώμα μου, το μυαλό μου, τη συνειδητότητά μου, όλο μου το είναι & αντανακλάται από μέσα μου προς όλες τις κατευθύνσεις  για να επιστρέψει πάλι σε μένα στο πολλαπλάσιο.
  • Αγαπώ τον εαυτό μου & του προσφέρω ένα όμορφο σπίτι, που να εξυπηρετεί τις ανάγκες μου & να είναι ευχάριστο και άνετο. Γεμίζω τα δωμάτια με τις δονήσεις της αγάπης, ώστε εγώ και όσοι μπαίνουν μέσα να την αισθανόμαστε & να μας συντηρεί.
  • Αγαπώ τον εαυτό μου & τον φροντίζω με στοργή το σώμα μου, του προσφέρω θρεπτικές τροφές και ποτά, το περιποιούμαι & το ντύνω με στοργή & το σώμα μου ανταποκρίνεται στοργικά με υγεία και ενεργητικότητα.
  •  Αγαπώ τον εαυτό μου. Έχω μια εργασία που την απολαμβάνω ειλικρινά. Μια εργασία όπου αναδεικνύονται το δημιουργικό μου ταλέντο & οι ικανότητές μου. Εργάζομαι μαζί με τους ανθρώπους  & για τους ανθρώπους που αγαπώ & με αγαπούν & έχω ένα καλό εισόδημα.
  • Αγαπώ τον εαυτό μου. Σκέφτομαι & συμπεριφέρομαι στοργικά σε όλους τους ανθρώπους, γιατί γνωρίζω πως αυτό που θα τους δώσω θα επιστρέψει σε μένα στο πολλαπλάσιο.
  • Προσελκύω μόνο στοργικούς ανθρώπους στον κόσμο μου, γιατί αυτός είναι ο καθρέφτης του εαυτού μου.
  • Αγαπώ τον εαυτό μου. Συγχωρώ κι απελευθερώνω εντελώς το παρελθόν & όλες τις παλιές μου εμπειρίες & είμαι ελεύθερος.
  • Αγαπώ τον εαυτό μου. Ζω απόλυτα το τώρα & δέχομαι την κάθε στιγμή σαν  καλή εμπειρία.
  • Αγαπώ του εαυτό μου & του συγχωρώ τελείως όλα τα λάθη, γιατί τώρα ξέρω ότι τα λάθη είναι θετικά & διαμάντια σοφίας.
  • Αναγνωρίζω απόλυτα ότι είμαι πολύτιμος γιατί με δημιούργησε ο Θεός.
  •  Αναγνωρίζω τώρα ότι όλα όσα μου συνέβησαν στη ζωή ήταν θετικά γιατί ήταν μαθήματα που έπρεπε να πάρω για να αναπτυχθώ.
  •  Ζω στο εδώ & τώρα.
  •  Επιλέγω τώρα να αγαπάω & να αναγνωρίζω τον εαυτό μου & εν ψάχνω την αναγνώριση από τους άλλους.
  • Είμαι ο κυρίαρχος της ζωής μου & αποφασίζω να είμαι ο καλύτερος φίλος μου.
  •  Επιλέγω να αγαπάω τον εαυτό μου όπως με αγαπάει ο Θεός.
  • Επιλέγω τώρα να τα αλλάξω τα περιοριστικά μου πιστεύω  με άνευ όρων αγάπη για τον εαυτό μου.
  • Αγαπώ τον εαυτό μου, συγχωρώ τον εαυτό μου, αναγνωρίζω τον εαυτό μου & μου υπόσχομαι ότι θα μεταχειρίζομαι τον εαυτό μου με πνευματικό τρόπο. Αναγνωρίζω απόλυτα ότι με τον τρόπο που σκέφτομαι δημιουργώ την πραγματικότητά μου. 
  • Επιλέγω να ζήσω στον παράδεισο των θετικών μου σκέψεων.
  •  
     
  •  Είμαι η δύναμη στον κόσμο μου.

Στον κόσμο μου όλα πηγαίνουν καλά.
Μεταμορφώστε την Ζωή σας
Louise Hey


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου